Ni potrebno razlagata na široko, da je spletna stran ogledalo vašega podjetja, zato je pomemben njen izgled in vsebina. Naj potencialni kupci vidijo kakšne storitve in izdelke ponujate, seveda pa je še boljše, da jih tudi kupujejo. Prav zato je še kako pomembno, da je vsebina vaše spletne strani pritegne kupca, naj kupuje pri vas in ne pri vaši konkurenci. Nekaj nasvetov kaj naj bo na vaši spletni strani, da bo privabljala in prodajala.
Predstavite se
Zavihek o podjetju, je tisti, ki v katerem predstavite svoje podjetje, vašo vizijo in vaše zaposlene. Ta podstran je ena izmed podstrani, ki je najbolj obiskana, zato je pomebno, da jo imate. Torej, napišite s čim se ukvarja vaše podjetje, kakšno je vaše poslanstvo in vizija, predstavite tudi vaše zaposlene.
Vaša ponudba izdelkov in storitev
Prepričajte kupce s svojo ponudbo, saj lahko kupec ob nepravi vsebini zapusti vašo spletno stran ali pa ga ponudba pritegne in bo poslal povpraševanje. Opis izdelka ali storitve naj bo kratek. Ne napišite samo lastnosti, ampak tudi prednosti. Zelo pomembno, pa je da dodate kakšne fotografije, videe in pa vaše reference, da bodo videli kaj vse ste že naredili.
Ne pozabite na cenik
Verjetno ste se že spraševali ali bi na vašo spletno stran napisali cene vaših izdelkov ali storitev. Da, zelo priporočam! Saj tudi, ko pridete v trgovino, so cene napisane na izdelkih, kako bi bilo, če jih ne bilo? Enako je pri spletni strani. Seveda pa se o tem odločite sami.
Kontaktni podatki
Ne pozabite na vaše kontaktne podatke! Naj bodo vidni na prvi strani in tudi na vseh podstraneh. Med kontakte štejemo; telefonske številke, e-naslov in pa kontaktni obrazec. Med kontakte štejemo tako tiste na prvi strani kot podstrani. Prav stran ali pa kar celo vsaka stran naj vsebuje kontaktni e-mail, telefon in viden kontaktni obrazec. Dodate pa lahko tudi zemljevid, da bodo vedeli kako do vas.
Celostna grafična podoba
Oblikovanje spletne strani naj bo v skladu z celostno grafično podobo vašega podjetja. Uporabljajte barve in oblike, ki jih vsebuje vaš logotip. Spletna stran vas bo tako predstavljala tudi v grafični podobi. Seveda ne pretiravajte preveč z barvami, naj bodo še vedno v mejah normale.
Kot sem že omenil, spletna stran je ogledalo vašega podjetja. Menim, da mora vsako podjetje imeti svojo spletno stran. Ta pa mora biti narejena tako, da bo se bodo kupci vedno znova vračali. Zato naj ne bo preveč vsebine in tudi preveč fotografij. Naj bo pregledna in naj kupec najde brez posebnega truda kar išče.
Če potrebujete več informacij o izdelavi spletne strani smo vam vedno na voljo, zato nas kontaktirajte!
Napisal: Primož Vrabič