Splet nam omogoča s svojim obsegom spremenjeno tradicionalno poslovanje. Veliko podjetij je uspelo prav zaradi spleta in to na področjih, ki bi naj bila samo za tradicionalna podjetja. Ne morem zgrešiti, če rečem, da se na spletu pa sedaj res prodaja vse! Tudi v Sloveniji imajo podjetja lepe rezultate pri prodaji izdelkov, pa tudi storitvene dejavnosti nič kaj ne zaostajajo.
Spletna stran jim omogoča vidnost na trgu, kupcem omogoča enostaven kontakt in nakup brez čakanja v vrsti, prodajalcem redna povpraševanja ter naročila.
Po raziskavah naj bi več kot 50% malih podjetij, ki so prilagodila svoje poslovanje in prisotnost na spletu, dosegala največ novih strank in tudi povečanje prodaje ter dobička. V kolikor vas številke ne prepričajo v izdelavo spletne strani, pa si preberite v nadaljevanju zakaj vam jo priporočamo.
Nizki začetni stroški
Izdelava spletnih strani je za večino podjetij še nekaj kar je super imeti, vendar čim ceneje. Na spletno stran ne gledajo kot stik med podjetjem in potencialnimi kupci. Spletna stran je že sedaj in bo tudi v prihodnosti pomemben predstavitveni in prodajni kanal. Ta pogled se bo s časom spremenil, vendar bo vstop nekoliko težji in predvsem dražji dlje časa kot bodo odlašali z izdelavo spletne strani, saj je konkurenca tudi na spletu iz dneva v dan večja.
Danes je lahko izdelava spletnih strani že lahko ugodna, vsekakor pa ni zastonj, saj so za uspešen spletni nastop potrebna določena znanja. Spletna stran nam omogoča natačno ciljanje, merjenje in najcenejši način za uspešno rast podjetja. Na spletu lahko konkurirajo z enakimi pogoji mali in velika podjetja. Velikost podjetja ni tako zelo pomembna, ampak to, da se zavedamo kateri so pomembni elementi za uspeh.
Prav tako nam ni treba odpreti novega poslovnega prostora in zapravljati za najemnino, nove zaposlene, …
Večja prepoznavnost blagovne znamke podjetja
Veliko ljudi, ko sliši za neko podjetje, gre najprej pogledat spletno stran. V kolikor spletna stran na iskalca ni naredila vtisa, še slabše je, če je sploh ne najdejo, potem je takšno podjetje v slabem položaju v prihodnosti, pa je čisto vseeno ali poslujete izključno preko spleta ali ne. Zato je pomembno, da je spletna stran izdelana všečno in kvalitetno. Tako ima vaše podjetje urejeno dobro prisotnost na spletu, saj investicija v prisotnost podjetja na spletu danes zelo smiselna in tudi pomembna pri prepoznavnosti potencialnih kupcev.
Spletna stran je odprta 24 ur na dan vse leto
Na spletu je vaše podjetje odprto ves čas. To pomeni, da tudi ko ne delate več v pisarni, lahko potencialne stranke še vedno obiščejo vaše podjetje na spletu, si pogledajo ponudbo, naročijo izdelke, pošljejo povpraševanje … Z raznimi orodji za analitiko obiskov spletnih strani lahko vidite, da je obisk velik tudi po 20.00, saj kupci in njihove navede niso več enake kot pred 10 leti.
Velik doseg potencialnih strank
S spletno stranjo imate velik doseg do potencialnih strank v Sloveniji in tudi tujini. Vsekakor je treba najprej poskrbeti za dobro prepoznavnost doma. Ko veste kako deluje splet doma, potem je z nekaj razlikami lažje osvojiti tudi tuje trge. Vseeno pa tudi ni čisto preprosto. Za tujino potrebujete spletno stran izdelano tudi v tujem jeziku. Tudi trg konkurentov se zelo poveča, zato je treba še nekaj več denarja nameniti tudi za marketing.
Usmerjeno oglaševanje k vašim ciljem
Brez oglaševanja ne gre več, tudi na spletu je tako. Je pa na razpolago veliko število kanalov, ki jih lahko izkoristite. Različna socialna omrežja, blogi, pošiljanje e-novic, videi, … V zadnjih letih je oglaševanje na spletu postalo tudi bolj kompleksno, pa tudi dražje. Veliko dražje pa bo še za vsa tista podjetja, ki še odlašajo z izdelavo spletne strani in še niso v zadnjih letih nič naredila za spletni nastop. Velika prednost spletnega oglaševanja pa je v tem, da lahko vse kar delate tudi točno izmerite pridobljene rezultate.
Na voljo imate odlično orodje Google Analytics, ki vam omogoča beleženje podatkov obiskovalcev vaše spletne strani, kaj so gledali, kako dolgo, kako so prišli na vašo spletno stran. Omogoča celo spremljanje v realnem času. Na podlagi tega orodja lahko prilagajate ponudbo, pristop in strategijo.
Boljša podpora strankam
Podjetja s spletno stranjo lahko nudijo boljšo podporo in informacije svojim strankam. Veliko informacij o izdelkih in storitvah lahko dobijo že na vaši spletni strani, vi pa jih lahko tudi hitro dopolnjujete in spreminjate, vse pa še potem delite na družabnih omrežjih. S strankami lahko komunicirate v realnem času tudi na spletni strani, kar pripomore k večjemu zadovoljstvu.
Izdelava spletne strani naj ne bo nekaj kar morate narediti, ko bo vaše podjetje ostalo brez posla. Takrat je že prepozno … Velikokrat slišim ravno takšne stavke: “Ne potrebujemo spletne strani, imamo že sedaj preveč dela”. Kaj pa, če ga čez en mesec ne bo več? Se boste šele takrat začeli prilagajati trgu? Čas, da vaše podjetje pripeljete kamor želite in ga tudi obdržite, je že danes. Vaši konkurenti so že prisotni na spletu. Kdaj boste pa vi?
Napisal: Primož Vrabič