Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne besede vaše dejavnosti, ki jih vpišemo v spletne iskalnike, prikažejo na prvih mestih. Za optimizacijo spletne strani pa lahko poskrbite že v veliki meri tudi sami. Nekaj osnov:
Povezave iz družbenih omrežij
Družbena omrežja so vedno bolj popularna. Večina uporabnikov spleta ima svoj Facebook profil, v zadnjem času pa je še bolj priljubljen Instagram. Vsebina na vaših družbenih omrežjih, ki jo objavljate, je lahko tudi zelo pomembna za optimizacijo spletne strani. Povežite zanimivo objavo na družbenem omrežju s spletno stranjo ali podstranjo, ki ima enako vsebino. Objave naj bodo tudi informativne, ne samo prodajne.
Vsebine za uporabnike
Google ima rad spletne strani s svežimi prispevki. Ti naj bodo informativni, zanimivi za uporabnike, da bodo vaše prispevke brali redno. Google bo s svojimi algoritmi določil kako zanimiva je vsebina spletne strani za ostale uporabnike in jo tako razvrstil med zadetki v iskalniku.
Mobilno iskanje
Že večkrat sem vas opozoril, da mora biti spletna stran prilagojena na mobilne naprave. Prilagojene spletne strani Google uvršča više, ker imajo tako uporabniki vedno boljšo uporabniško izkušnjo. Takšne spletne strani niso več samo trend, ampak so že kar nujno potrebne.
Optimizirani rezultati iskanja
Optimizacija spletnih strani je usmerjena v vsakega posameznika in ne samo za vaše potencialne kupce. Spletna stran naj vsebuje čimveč podatkov, da bo našla prave uporabnike. Pišite o vašem podjetju, dejavnstih, izdelkih, … Čimveč uporabnih informacij.
Zanimiva vsebina
Ko pride potencialni kupec na vašo spletno stran, je pomembno, da se na njej zadrži čimveč časa in pa, da odda tudi povpraševanje. Da boste to dosegli, mora biti vsebina zanimiva in ponuditi čimveč informacij o izdelku ali storitvah. Ne pozabite tudi na gumbe CTA (call to action), to so gumbi, ki kličejo k akciji (povpraševanje, nakup, …).
Google ves čas spreminja algoritme za razvrščanje med zadetki. Treba je vedeti kaj bo v jutri ali pa v prihajajočih mesecih, da smo vedno v koraku s trendi in s tem pred konkurenco.
Napisal: Primož Vrabič