Sodobni čas vključuje tudi nepogrešljiv splet in vse, kar se dogaja na njem. Verjetno ste že velikokrat slišali kako pomemben je responsive design oz. odzivni dizajn. Res je, da je od tega sedaj tudi odvisno rangiranje na Googlu. Odzivna spletna stran lahko pozitivno vpliva tudi na uspešnost podjetja na spletu in pa s tem posledično tudi na uspešnost vašega podjetja.
V nadaljevanju si bomo pogledali nekaj najpomembnejših utemeljitev, zakaj brez odzivne spletne strani ter dizajna nikakor ne more iti tako, kot smo si na začetku zamislili.
Višje rangiranje z odzivnim dizajnom
Vemo, da se je današnji trend premaknil v smer, da vse več aktivnosti, ki so povezane s spletom, počnemo s pametnimi telefoni in tudi tablicami. Vsak uporabnik interneta si želi, da bi bila njegova uporabniška izkušnja enako učinkovita, ne glede na to, katero napravo pri tem uporablja. Zaradi boljše uporabniške izkušnje je tudi Google zamenjal pravila igre. To v praksi pomeni, da se bodo med naravnimi rezultati tako na mobitelu kot na tablicah višje pojavljale tiste spletne strani, ki bodo imele odzivni dizajn, in sicer ne glede na to, kako dobro so optimizirane.
Odzivna spletna stran za zmanjšanje časa nalaganja vsebine
Dobra zasnovana odzivna spletna stran zazna, katero napravo naš obiskovalec uporablja. Tako primerno umesti vso vsebino ter tudi slikovni material do te mere, da se lahko popolnoma prilagodi velikosti zaslona naprave. Na ta način naša spletna stran postane še bolj dostopna in tudi odziva se hitreje, kar je izjemnega pomena. Posledično jo je namreč lažje uporabljati ter se sprehajati po njej.
Tudi uporabniki mobilnega telefona in tablic so na istem
Odzivna spletna stran torej omogoča vsem, tudi tistim, ki ne uporabljajo samo računalnika, ko so na naši spletni strani, da imajo lahko prav tak vpogled na našo spletno stran. To je izjemnega pomena in nenazadnje tudi to še kako vpliva na pridobitev novih oziroma potencialnih strank.
Odzivna spletna stran nas ohranja konkurenčne
Brez odzivne spletne strani smo popolnoma nekonkurenčni oziroma manj konkurenčni. Tako lahko počasi začnemo izgubljati svoje stranke, povpraševanje, posledično pa tudi ugled in nenazadnje tudi prihodke. Če pa imamo odzivno stran, pa to pomeni, da nam je še kako mar za vse naše že obstoječe stranke in tudi za tiste, ki šele prihajajo.
Odzivna spletna stran ter odzivni dizajn sta ključna tudi za pridobivanje novih strank, kar ves čas opozarjamo lastnike spletnih strani na ta učinek. Če se pri tem nikakor ne znajdejo sami, jim priporočajo, da se obrnejo na nas. Če bodo podjetja, ki imajo na spletu svoje spletne strani, v ozadju imela zadostno količino strokovne pomoči, potem se nikakor ne smejo bati za svoj uspeh in niti za svoj obstoj na trgu, kljub temu da je v ozadju velika konkurenca.
Preverite ali je vaša spletna stran prilagojena na mobilne naprave. Za preverjanje kliknite TUKAJ … Vpisati morate url naslov vaše spletne strani, npr.
- https://www.primoss.si
Napisal: Primož Vrabič