V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki jim omogočajo, da so veliko bolj prepoznavni, posledično pa vsekakor tudi bolj uspešni. Najbolj pomembno je to, da je spletna stran, ki jo postavimo na splet dovolj kakovostna.
Le na ta način se bo lahko pojavila na prvi strani Googla, ko bodo potencialne stranke iskale ponudbo, ki se navezuje na naše podjetje. Če nas ne najdejo na prvi ali pa vsaj na drugi strani, potem je to podobno, kot če naše spletne strani sploh ne bi bilo na Googlu. Raziskave kažejo, večina uporabnikov spleta klikne le prve zadetke oziroma predvsem na to, kar je najdeno na prvi strani. Ostale strani so le malokrat klikane ali pa sploh ne.
Kaj je narobe?
Kljub temu da imamo izjemno privlačno spletno stran, je Google ne zazna, tako kot si želimo. To v praksi pomeni, da se ne pokaže na prvi strani, ko uporabniki iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponuja tudi naše podjetje oziroma spletna trgovina. Tu v ospredje skoči tako imenovana optimizacija spletnih strani, ki jo bomo v nadaljevanju podrobneje predstavili.
Optimizacija spletnih strani za boljše prikaze v Googlu
Večina lastnikov spletnih strani se zaveda, kako zelo pomembna je optimizacija spletnih strani. V nasprotnem primeru se verjetno sprašujejo, zakaj njihove spletne strani ni v Googlu. Odgovor je sila enostaven. Zato, ker niso poskrbeli za optimizacijo oziroma ta ni bila dovolj kakovostna. Samo dovolj kakovostna optimizacija spletnih strani lahko omogoči, da se pojavimo na visokem položaju v Googlovem brskalniku, in sicer na prvi strani.
Kaj je optimizacija spletnih strani?
Gre za poseben postopek, ki spletne strani pripelje na najboljše oziroma na najvišje možne pozicije v Googlu. Pri tem je najbolj pomembno, da se naredi analiza ključnih besed. To pomeni tudi prvi korak pri optimizaciji. Izjemno pomemben korak je prav tako, da naslov naše spletne strani začnemo s ključno besedo. Svetujemo vam tudi, da naj bo v url naslovu samo ključna beseda, ki se nanaša na vaše področje. Obenem je pomembno, da ima spletna stran čim več teksta, ki vsebuje ključno besedo. Svetujemo vam, da je gostota posamezne ključne besede nekje od 1, 5 do 2 %. V praksi to na primer pomeni, da se mora v besedilu, ki ima 300 besed, ključna beseda pojaviti nekje do štirikrat in maksimalno do šestkrat. Prav tako je pomembno, da je ključna beseda povsem enakomerno razdeljena po celem besedilu. Več teksta kot bo, večja verjetnost je, da se bo naša spletna stran uvrstila na visoki položaj.
V nadaljevanju vam predlagamo tudi, da je optimizacija spletnih strani osredotočena tudi na to, da se H1 naslov začne s ključno besedo. Tudi slika naj se poimenuje po njej. Pri tem mislimo na prvo sliko na naši spletni strani. Slika naj bo pri tem srednje velikosti. Tudi to je pomembno. Nenazadnje je pomembno tudi to, da se meta opis prav take začne s ključno besedo in da se ta ponovi še enkrat. Meta opis pa je tisti tekst, za katerega velja, da se pojavi med zadetki na Googlu, in sicer pod naslovom spletne strani.
Napisal: Primož Vrabič