Temelj uspešnega spletnega nastopa je zagotovo spletna stran, ki mora biti moderna, pregledna in predvsem prijazna uporabnikom. Spletna stran mora biti takšna, da uporabniku ponudi ustrezno vsebino, da le ta dobi zadostne informacije, da se v njem sproži potreba, da z vami vzpostavi stik. Je vaša spletna stran tudi takšna? Preverite kaj od napisanega vsebuje vaša spletna stran in česa ne. Tako boste ugotovili ali vaša spletna stran že potrebuje prenovo.
Spletna stran ima zastarel dizajn in pa neposodobljeno vsebino
Uporabniki, ki bodo prišli na spletno stran časa, bodo razočarani, če ne bodo dobili informacij, ki jih iščejo na vaši spletni strani. Zato je treba vsebino ves čas posodabljati in prilagajati uporabnikom, da bodo našli kar iščejo. Pomemben pa je tudi dizajn oz. oblika spletne strani, da je vse na najbolj primernih mestih za uporabnike, da ne iščejo in klikajo preveč do željenih informacij.
Odzivna spletna stran (responsive design)
Google že sedaj spletne strani, ki so prilagodljive na mobilne naprave razvršča višje po zadetkih iskanj. Veliko uporabnikov brska po spletu s telefoni in že zaradi tega mora biti spletna stran prilagojena na te naprave, da imamo čimboljšo uporabniško izkušnjo.
Gumb za klic k akciji
Na spletni strani imate odlično vsebino, pa vseeno nimate nič povpraševanj. Če imate objavljen e-naslov na vaši spletni strani, lahko da to še ni dovolj. Za pridobitev povpraševanja se je treba malo bolj potruditi in na spletni strani dodati tudi gumbe, ki kličejo k akciji (Call To Action ali CTA). Ti so lahko z različnimi pozivi, najbolj pogosti pa so: “Pošljite povpraševanje”, Več o akcijski ponudbi”, “Prijava na e-novice”, …
Na strani ni dovolj ali pa zelo malo obiska
Pravi boj poteka za prva mesta na spletnih iskalnikih. Zato je težko priti na prva tri mesta med zadetki spletnih iskalnikov ali pa vsaj na prvo stran. Veste pa, da je obiska na spletni strani malo ali pa nič, če niste kje bolj med prvimi zadetki iskanj. Vsekakor se da to urediti in sicer na dva načina.
Prvi način so oglasi na Googlu, ki so plačljivi, rezultati pa so tudi hitro vidni. Drugi način, ki pa je malo bolj dolgotrajen, pa je optimizacija spletne strani. Je pa optimizacija na dolgi rok bolj primerna, saj bodo vaši zadetki med iskanji čez čas tudi višje. Priporoča se kombinacija obojega.
Hitrost nalaganja spletne strani
Če se spletne strani nalagajo zelo počasi, več kot pa 2 sekundi, sem prepričan, da bo jih bo velika večina kar hitro zapustila. Razlogov za počasno nalaganje je več, najpogostejši pa so: neoptimizirane slike (velike tudi po 2-10 MB), narobe napisana koda, težave s spletnim gostovanjem.
V kolikor tudi vaša spletna stran potrebuje prenovo ali pa kakšno posodobitev, vam bomo z veseljem pomagali – info@primoss.si.
Napisal: Primož Vrabič