Izdelava spletne strani je v današnjem času pomembna, saj se pravzaprav večino prodaje in nakupov produktov ali storitev opravi na spletu. Četudi podjetje nima spletne trgovine, je še vedno pomembno, da se s spletno stranjo ustrezno predstavi, opiše svoje produkte in kupcu nakaže nadaljnje korake pri nakupu.
Podjetja vseh velikosti še zmerom iščejo različne načine, kako bi spletne strani vzpostavila in z njimi trgovala, vendar bi za to bila pripravljena plačati minimalne stroške izdelave in nadgradnje spletnega mesta. Toda, rezanje proračuna in stroškov na račun izdelave spletne strani je nespametna poteza, saj je podjetje na trgu dejansko prisotno le, če se je uspelo učinkovito digitalizirati.
Zakaj je izdelava spletne strani dobra naložba?
V nadaljevanju opisujemo določene pozitivne posledice kvalitetne izdelave spletne strani za podjetja. Mednje spadajo naslednje kategorije:
- Zmaga nad konkurenco
- Dostopnost za potrebe potrošnika
- Stroškovno učinkovito oglaševanje
- Gradnja blagovne znamke
- Povečevanje prodaje
Dobljen boj s konkurenco na spletu
Če ima konkurenčno podjetje izdelano spletno stran, drugo podjetje pa je nima, tedaj je povsem jasno, kdo bo prevzel vodilno vlogo na tržišču. Konkurenca bo s svojo prisotnostjo na medmrežjih vedno v prednosti, četudi drugo podjetje, ki ni v procesu digitalizacije, prodaja zelo kakovostne, inovativne in cenovno ugodne izdelke. Če določeno podjetje nima izdelane svoje spletne strani, bodo odjemalci kupovali pri drugem podjetju, pa čeprav so morda njihovi proizvodi manj kvalitetni in ugodni.
24 urna dostopnost v prilagajanju potrebam kupcev
Fizična lokacija podjetja je lahko odprta le določeno število ur na dan in določeno število dni v tednu. Izdelava spletne strani in prisotnost na internetu pa podjetju omogoča, da je svojim kupcem na voljo 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Tako potrošniki lahko stopijo v stik s podjetjem tudi izven običajnih delovnih ur. Za podjetja, ki večino svoje prodaje izvršujejo na internetu, pa je nenehna dosegljivost še posebej pomembna.
Stroškovno učinkovito oglaševanje na internetu
Kakovostna izdelava spletne strani nudi podjetju več možnosti, da bi doseglo svoje potencialne kupce. Dobra izdelava spletne strani predstavlja nekakšno brošuro, ki je brezplačna za reprodukcijo, interakcijo in ciljno doseganje kupcev, kateri aktivno iščejo in zbirajo informacije o produktih in storitvah. Ni drugega oglaševalskega medija, ki bi se lahko primerjal z učinkovitostjo in enostavnostjo uporabe za potrošnika.
Gradnja blagovne znamke s pomočjo izdelave spletne strani
Koncept blagovne znamke ni rezerviran samo za velika podjetja, zato je smiselno, da podobo svoje blagovne znamke gradijo tudi srednja in mala podjetja. Cilj gradnje blagovne znamke je v tem, da podjetje seznanja potrošnike s svojo blagovno znamko. Z nenehnim vlaganjem v dobro izdelavo spletne strani, podjetje izgrajuje zaupanje in prepoznavnost svoje blagovne znamke.
Kakovostna izdelava spletne strani skrbi za povečevanje prodaje
Kakovostna in ažurna spletna stran predstavlja pomemben del poslovanja v podjetju, ne glede na to, ali podjetje na internetu svoje fizične izdelke prodaja ali pa svoje storitve le promovira. Vlaganje v kakovostno izdelavo spletne strani vpliva na povečevanje prodaje in posledično rast prihodkov.
Napisal: Primož Vrabič