E-novice ali v angleškem prevodu newsletter, so lahko zelo odlične za prodajo in za pristop k potencialnim kupcem. Z e-novicami ponujate svoje storitve ali izdelke večjemu trgu, prav tako pa obveščate svoje obstoječe stranke. Takšen način oglaševanja je zelo učinkovit, pa tudi stroškovno gledano zelo ugoden. Z uporabo e-novic pridejo lahko do izraza tudi manjša podjetja, ki imajo s tem enake možnosti za oglaševanje kot velika podjetja.
Kaj želimo doseči z e-novicami
Načinov in možnosti, ki jih ponujajo e-novice je ogromno. Pomembno je kakšen namen, pristop in videz izberemo. Videz je zelo pomemben in zato naj izgleda profesionalno. Preden pa začnemo z grafičnim oblikovanjem, pa se moramo vprašati zakaj želimo poslati e-novico in kaj želimo z njo sporočiti. V vsebini naj ne bo takšnih stvari, ki so že na spletni strani. Bralca mora vsebina pritegniti in vzpodbuditi razlog za branje. V vsebino vključite kakšen članek, ki je se nanaša na vaše izdelke ali storitve, prav tako pa dodajte popuste in akcije.
Stik z bralci pri e-novicah
Da bi bile e-novice učinkovite, naj vsebujejo tako imenovani osebni stik z bralci. Naj začutijo, da so pomembni, da se novica nanaša prav na njega. Bralci naj vidijo, da njihovo mnenje šteje, zato jih vključite v nadalnje pisanje e-novic, bloga, člankov, … E-novice lahko pošiljate tistim, ki jih vsebina zanima in naj v vsebini opazijo kaj uporabnega, saj lahko pošljejo novico naprej svojim prijateljem. Privabite še več kupcev, ki imajo podobne lastnosti in potrebe, kot kupci, ki že kupujejo pri vas. Za optimiziranjem profila, pa lahko privabite kupce, na katere dejansko ciljate.
Promocija podjetja z e-novicami
Veliko podjetij je že ugotovilo, da je oglaševanje oz. predstavljenje njihove ponudbe preko e-novic odlična ideja. Potencialnim kupcem lahko sporočite s čim se ukvarjate, v grobem pa tudi predstavite vaše izdelka in storitve. V manjših odstavkih predstavite svojo ponudbo in s pomočjo povezav povežite do vaše spletne strani, kjer bodo lahko našli več podatkov. Pomembno je, da vse povezave do spletne strani delujejo saj boste tako lahko merili kakšen je bil odziv. Na takšen način pa si lahko tudi povečate obisk vaše spletne strani, ampak še enkrat, povezave naj delujejo.
Možnost odjave iz e-novic
Vsaka e-novica naj vsebuje tudi možnost za odjavo. Seveda si želimo, da bi čimvečje število bralcev obdržali, ampak obstajajo tudi tisti, ki so nekoliko bolj občutljivi. Odjava naj bo na vidnem mestu, saj s tem ne dajete občutka, da se ne morejo odjaviti. V primeru, da je povezava za odjavo skrita ali pa je sploh ni, pa dajete občutek agresivnosti in možnost, da se kdo odjavi je še večja. Tisti, ki se odjavijo, morajo biti takoj odstranjeni iz poštnega seznama.
Statistika pošiljanja e-novic
E-novice so odlično orodje, ki pomaga vzdrževati stik z obstoječimi in potencialnimi kupci. Je kanal preko katerega komunicirate s sporočili, ki so kratka, ampak učinkovita. S pomočjo statistike lahko spremljate katerega bralca zanima kakšna vsebina in zato lahko prodate še več. Zapomnite si, da z e-novicami lahko pridobite več. Začnite jih uporabljati tudi vi.
Napisal: Primož Vrabič