Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si pogledali, koliko časa so se zadržali na kateri podstrani? Mogoče se vam ne zdijo pomembna vprašanja, v resnici pa so zelo.
Zavedam se, da so ravno takšna vprašanja ključna za uspešno spletno stran. Zakaj? Z vso to izbrano statistiko spletne strani lahko kupce usmerjate tako kot vi želite, saj vidite kaj in kako iščejo na vaši spletni strani. Po mojem mnenju je eden izmed najboljših programov za spremljanje statistike spletne strani Google Analytics. Uporabljamo ga v našem podjetju in ga brezplačno nastavimo vsem, ki se odločijo za izdelavo spletnih strani pri nas.
Statistika obiska na vaši spletni strani
S pomočjo programa Google Analytics lahko enostavno spremljate statistike obiskov vaše spletne strani. Vidite lahko koliko je bilo obiskovalcev na dan, v tednu in pa mesečno. Že nekaj časa vam omogoča tudi spremljanje obiska v realnem času in lahko spremljate koliko obiskovalcev je v tistem trenutku na vaši spletni strani.
Kako so prišli do vaše spletne strani?
Na vašo spletno stran lahko obiskovalci pridejo na več načinov. Organski obisk, direktni obisk, referenčni obisk in pa socialni.
Organski obisk:
Če se vaša spletna stran pojavi v iskalniku google med neplačanimi rezultati za določeno ključno besedo in uporabnik klikne na njo, se to beleži kot organski obisk.
Direktni obisk:
Če nekdo vpiše v brskalnik natančno vašo spletno stran npr. www.vlakec.si, se to beleži kot direktni obisk.
Plačani obisk:
Plačani obisk se šteje v primeru, da vašo oglašujete vašo spletno stran na Googlu-Google Adwords.
Referenčni obisk:
Če uporabnik pride na vašo spletno stran z druge spletne strani se beleži to kot referenčni obisk.
Družbeni obisk:
V kolikor na družbenih omrežji objavljate zanimivosti in uporabniki prek tega pridejo na spletno stran se to beleži kot družbeni obisk.
Iz več različnih virov pridejo vaši obiskovalci spletne strani, je s tem posledično lahko tudi večji zaslužek.
Kako se vaši uporabniki vedejo na spletni strani?
Spremljajte statistiko obiska vaših obiskovalcev, kaj gledajo in koliko časa. Tako spremljate navade vaših potencialnih kupcev in lahko izboljšate in dodate nove vsebine, mogoče še gumb za klic k akciji (CTA-call to action). Usmerite jih na podstrani, ki niso obiskane, pa si želite, da bi bile. Izkoristite potencial in povečajte dobiček.
Ključne besede, ki vodijo do vaše spletne strani
Veste katere ključne besede je nekdo vpisal, da je prišel do vaše spletne strani? Ne. Pa bi morali vedeti. Tako lahko prihranite kar nekaj denarja, saj vam ni treba dajati denarja za oglaševanje za te besede (Google Adwords). Ključne besede na vaši spletni strani so pomembne, saj vas po njih najdejo iskalci raznih izdelkov in storitev. Če veste katere besede so vpisali v iskalnik, lahko tem besedam še dodatno poudarite vrednost. Večjo vrednost pa lahko povečate ključnim besedam, po katerih ne najdejo vaše spletne strani, pa si to želite.
Povežite račun z Google Adwords
Če oglašujete v iskalnem omrežju Google z Google Adwords, lahko račun Google Analytics povežete z njim. Tako pridobite celotno statistiko stroškov vašega oglaševanja. Preverite koliko ste plačali za določene ključne besede, ki se prikazujejo v oglasih na Googlu in so jih obiskovalci vpisali ter tako prišli do vas.
Ste še vedno mnenja, da vam ni potrebno spremljati statistike spletne strani?
Napisal: Primož Vrabič