Koliko povpraševanj ste dobili iz vaše spletne strani? Nič oz. premalo, da bi se vam investicija v spletno stran povrnila? Pa ste se vprašali zakaj je tako? PREVERITE ali vaši potencialni kupci lahko najdejo vašo spletno stran. Če je ne najdejo je spletna stran sama sebi namen, potencialni kupci pa obiskujejo spletne strani od vaše konkurence in s tem ste ob dobiček.
Najlažje preverite tako, da vpišete ime vašega podjetja v spletni brskalnik, npr. Janez Novak d.o.o. Vaša spletna stran bi se morala prikazati na 1.mestu prve strani zadetkov. Odlično kupci najdejo vašo spletno stran. Žal pa ni tako …
Kako preverite na kateri poziciji je vaša spletna stran?
Potencialni kupci v spletne brskalnike ne vpisujejo imena podjetij, ampak vpisujejo določene ključne besede za dejavnosti, storitve in izdelke podjetij. Npr. da ste mizar in želite videti na kateri poziciji zadetkov v brskalniku je vaša spletna stran, lahko preverite tako:
vpišite v spletni brskalnik ”mizarstvo, miza, kuhinje, stol, … ”.
Na katerem mestu je sedaj vaša spletna stran? Na 2., 3., …. 10., 20., 30, … strani? To pomeni, da vaše spletne strani NE bo obiskalo približno 79% vseh, ki brskajo po spletu in so vpisali ključne besede povezane z vašo dejavnostjo, kajti takšen odstotek jih pogleda samo 1. stran zadetkov.
Kot sem že povedal kupci vpisujejo ključne besede in tako dobijo veliko število zadetkov povezanih z njihovim iskanjem. Izbira je res velika, ampak večina si jih ogleda samo 1.stran. Zakaj pa ni vaše strani? Razlogov je več, ta dva sta izmed najpomembnejših.
Vaša spletna stran nima vpisanih ključnih besed vaše dejavnosti
Ključne besede so zelo pomebne za spletno stran, saj vašo spletno stran obiskujejo spletni pajki, ki iščejo takšne besede. Če jih ne najdejo, potem vašo stran rangirajo nizko pri zadetkih. Seveda je pomembno tudi kako so napisane in kje na spletni strani so uporabljene.
Če želite to rešiti na pravilen način, je vsekakor potrebna optimizacija spletne strani. Ta postopek je dolgotrajen in rezultati niso vidni takoj. Vsekakor pa je dolgoročno priporočljiva optimizacija spletne strani.
Vaša spletna stran ni obiskana
Seveda je pomembno koliko ljudi obišče vašo spletno stran, kajti tako spletni pajki vidijo, da je spletna stran obiskana in priljubljena. Zato spletno stran z veliko obiska tudi rangirajo visoko pri iskalnih zadetkih.
Na spletno stran lahko privabite veliko število ljudi, če uporabljate oglaševanje na Googlu. Tukaj so rezultati vidni še isti dan, sami si določite koliko želite zapraviti, vaš oglas pa vas nič ne stane, dokler nekdo ne klikne nanj. Ko ga klikne, pa ga poveže z vašo spletno stranjo. Preprosto in učinkovito!
Če ne veste kako rešiti vašo težavo, me lahko pokličete ali pa pošljete povpraševanje.
Napisal: Primož Vrabič