Sam sem nad njimi navdušen in jih tudi redno uporabljam. Ker opažam, da jih dosti podjetnikov še zmeraj ne uporablja, sem se odločil, da z vami delim nekaj koristnih nasvetov na to temo. Marsikdo mi reče: “Saj že imam spletno stran. Zakaj sploh potrebujem pristajalno stran?”
Pristajalna stran oz. “landing page” je posebna spletna stran ali podstran, na katero obiskovalci “pristanejo”, npr. po kliku na oglas ali drugo povezavo, ki jih tja usmeri. Vendar ne zadošča, da na njej pristane veliko obiskovalcev. Pomembno je tudi, da je učinkovita in da z njo dosegate želene rezultate – visoko konverzijo. Pristajalna stran ni klasična spletna stran. In je poleg spletne strani podjetja zelo pomembno in učinkovito marketinško orodje. A le če je dobro zastavljena.
Pristajalne strani so super za potrebe marketinga in prodaje
Je odlično orodje za pridobivanje kontaktov, s katerimi lahko dalje komunicirate, gradite odnos. In na koncu tudi prodate. Zato mora ponuditi nekaj tako privlačnega oz. korist za obiskovalca, da bo pripravljen pustiti svoj kontakt. Pristajalna stran služi točno določenemu namenu. Ima en sam cilj in sicer, da obiskovalec naredi točno to, kar želimo. Na primer:
- odda kontakt, se vpiše na mailing listo,
- se prijavi na webinar, delavnico,
- prenese brezplačno vsebino (npr. e-knjigo),
- odda povpraševanje,
- se prijavi na brezplačno svetovanje,
- koristi kupon za popust,
- kupi določen izdelek ali storitev, …
Pristajalna stran se osredotoča na eno samo stvar. Na njej ni dodatnih informacij, celovite ponudbe podjetja, gumbov, zahtevne navigacije, ki bi lahko preusmerile pozornost obiskovalca. Obiskovalec pristajalne strani ima samo dve možnosti. Če zazna korist zase in ga pritegnemo, naredi to, k čemur ga nagovarjamo s pozivom k akciji, ali zapusti pristajalno stran.
Vas zanima, na kaj morate paziti pri pripravi pristajalne strani?
Z vami delim nekaj nasvetov, ki sem jih pridobil iz izkušenj.
1. Naslov naj pritegne pozornost
Da ga boste znali dobro zapisati, je pomembno, da zelo dobro poznate vašo ciljno skupino, kaj je njihov problem, kakšno korist jim prinašate.
2. Besedilo naj bo kratko in naj predstavi korist
Ko obiskovalec pristane na naši pristajalni strani, imamo samo nekaj sekund časa, da ga prepričamo. Zato je vsebina ključnega pomena. Zelo pomembno je, da obiskovalcu na preprost, kratek način predstavite koristi, ki jo bo pridobil. Na primer, kaj bo izvedel na webinarju, v e-knjigi, koliko popusta bo dobil…
3. Vključite fotografije
Fotografija pove več kot 1.000 besed. Če je le možno, uporabljajte vaše fotografije in ne zakupljenih iz foto knjižnic.
4. Video na pristajalni strani
Če boste na pristajalno stran dodali video, naj predstavi korist, ki jo bo uporabnik dobil. Splošni predstavitveni video na pristajalni strani ne bo prispeval k dvigu konverzije.
5. Izjava zadovoljnih strank
Izjave vaših strank, ki so vaš izdelek, storitev, e-knjigo, webinar, … že preizkusile, so na pristajalni strani že skorajda “obvezne”, saj prispevajo k večji kredibilnosti. Izjave skušajte usmeriti tako, da v njih stranke predstavijo korist, ki so jo pridobile z vašo ponudbo.
6. Jasen in opazen poziv k akciji (CTA – call to action)
Jasno dajte navodilo, kaj naj obiskovalec naredi. Kratko in jedrnato. Na primer: Prijavi se zdaj, Snemi e-knjigo, Kupi zdaj…
7. Kratek in jedrnat kontaktni obrazec
Obrazec naj bo čim preprostejši, da ga lahko obiskovalec hitro izpolni. Npr. naj vključuje samo e-mail ali ime in e-mail. Izogibajte se dolgim obrazcem.
8. Preprosta navigacija po strani
Pristajalna stran naj bo preprosto zgrajena. Vse naj bo na eni strani brez zahtevne navigacije, da ne preusmerite pozornosti obiskovalca na druge vsebine, iskanje informacij.
9. Pristajalna stran naj bo optimirana za mobilne naprave
To je zelo pomembno za doseganje konverzije, saj si verjetno tudi sami težko predstavljate, da se bo nekdo prebijal skozi stran na telefonu s premikanjem teksta levo-desno.
10. Vključite vaš kontakt
Upam, da vam bodo nasveti prišli prav. V primeru dodatnih vprašanj pišite na info@primoss.si
Napisal: Primož Vrabič