Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati iskanj rangirani višje, če boste brskali na mobilnih napravah.
Google bo spletne strani, kot »mobile-frendly« označil, če bo ustrezala spodnjim pogojem:
- Stran ne uporablja tehnologij, ki se ne prikazujejo dobro na mobilnih napravah (npr. Flash).
- Prikazano besedilo je dovolj veliko, da ni potrebno bližanje (zoom).
- Vsebina je tako velika, da horizontalen drsnik ni potreben.
- Povezave in menijske postave so dovolj narazen, da se lahko s prstom dotaknete samo ene povezave.
S temi elementi, ki so ključnega pomena, bo Google označil za prijazno mobilnim napravam. Seveda pa je še tudi še nekateri drugi pogoji za za boljše prikazovanje spletnih strani.
Od aprila naprej dobimo veliko povpraševanj, če lahko obstoječo spletno stran oblikujemo v responsive dizajn. Seveda jo lahko, je bolj smiselno začeti izdelavo spletnih strani na novo.
Prilagodljiva oblika ni nova stvar, saj je že aktualna nekaj let, ampak je z razvojem mobilnih naprav sedaj veliko pomembnejša. Spletne strani, ki še uporabljajo te tehnologije so že nekoliko zastarele. Osnova spletne strani, ki je prilagodljiva na mobilne naprave, je zasnovana na drugačen način. Zato je prilagajanje spletne strani na to osnovo malo bolj zahtevno.
Poleg responsive oblike, Google upošteva še dve možnosti:
- Dinamični prikaz vsebine – uporabi se isti URL naslov na vseh napravah, vendar se generira druga verzija strani, glede na to, preko katere naprave spletno stran obiščemo.
- Ločen URL naslov – uporabi se čisto druga koda in drug URL naslov za posamezne naprave. Takšna konfiguracija poskuša odkriti uporabnikovo napravo, preko katere je obiskal spletno stran, in ga nato preusmeri na ustrezno stran.