Logotip je vaš najvidnejši objekt s katerim se boste predstavljali vašim strankam. Prav zato mora biti oblikovan tako, da si ga je mogoče čim lažje zapomniti in pa tudi oblikovno dovršen. Logotip odigra ključno vlogo pri pri trženju vašega posla. Zato je najboljše, če oblikovanje logotipa zaupajte strokovnjaku.
Namen logotipa
Namen logotipa je pokazati obraz podjetja. Predstavlja unikatno identiteto podjetja, ki se vidi skozi barve, črke in krivulje.
Principi oblikovanja
Logotip bi moral izražati osnovne informacije o podjetju. Zasnovan naj bo tako, da je v povezavi z dejavnostjo podjetja. Npr., Zaokrožen logotip je primeren za podjetja, ki se ukvarjajo s storitvami, saj takšen logotip predstavlja krog zaupanja.
Identiteta blagovne znamke
Če se kaj prikazuje najvčkrat pri vašem poslovanju, je to 100% logotip. Videti ga je mogoče na vizitkah, računih, spletni strani, oglasih, … Uspeh vašega podjetja ravno zaradi tega odvisen od dobro oblikovanega logotipa.
Vračanje strank
Pripadnost vaših strank je zelo pomembna. Stranke se bodo vračale k vam, če vam bodo zaupale, ampak konkurenca je vseeno velika. Naj si vas zapomnijo po dobrem logotipu. Po izstopajočim logotipom vas bodo med vso konkurenco z lahkoto našli.
Najpogostejše napake
Ne prenavljajte vašega logotipa sami, saj boste s tem izgubili na prepoznavnosti. Če ga že želite posodobiti, zato najemite strokovnjaka, ki vam bo znal svetovati in oblikovati nov oz. posodobljen logotip.
Napisal: Primož Vrabič