Zagotovo ga ni med vami, ki ne bi poznal tako priljubljenega in uporabnega Facebooka. Večina od vas ima na njem verjetno tudi svoj profil, ki ga lahko koristite za marsikaj. Ne vemo pa, kako zelo resno ste vzeli napovedi, da se Facebook pripravlja na veliko spremembo, na katero je opozoril tudi ustanovitelj Mark Zuckerberg.
V letu 2018 bo tako na tem področju veliko novosti oziroma sprememb. Prav vse pa bodo bistveno vplivale na delovanje družbenega omrežja.
Med pomembnejšimi novostmi je na primer to, da bodo Facebook strani objave medijev, podjetij, blagovnih znamk in drugih podobnih strani povsem potisnile v ozadje. Ustanovitelj in tudi drugi so se odločili, da se je potrebno vrniti h koreninam, torej k prvotnemu namenu Facebooka. Omenjene objave so slednje povsem zasenčile, kar pa vsekakor ni bil prvotni cilj in tudi ne namen.
Padec številnih ogledov ter objav
Glede na to, da bodo Facebook strani objave potisnile v ozadje, to posledično pomeni, da bodo podjetja, blagovne znamke, mediji ter podobne strani v prihodnje deležne velikega padca števila ogledov njihovih objav. Ustanovitelj s svojo ekipo čuti, da je to vsekakor potrebno storiti, saj se čuti izjemno odgovornega za dobro počutje ljudi in da želi s temi novostmi, ki so bile napovedane že kar nekaj časa, k temu tudi prispevati. Novosti so ponekod že kar dobro na vidiku in večina uporabnikov Facebooka je nad njimi navdušena, vemo pa, komu to ni všeč in tudi zakaj.
Prednosti le določenim objavam
Novost je torej ta, da bodo Facebook strani prednosti dajale le določenim objavam, predvsem tistim, ki bodo spodbujale razpravo, ki bo javna, ter posledično tudi komunikacijo. Pogovor naj bi tako spodbujale tudi video objave. Posledično bodo te novosti omogočale, da bodo ljudje zagotovo manj časa preživeli na Facebooku. Tega mnenja je tudi njegov ustanovitelj. Obenem pa je prepričan, da bo novost omogočila tudi to, da bo čas, ki ga bodo ljudje preživeli na Facebooku, vsekakor bolj dragocen.
Novost je velik udarec za medije
Ker gre za kar konkretno novost oziroma spremembo, je to v prvi vrsti izjemno velik udarec za medije. Manj novic se bo namreč organsko prikazovalo na časovnicah posameznikov.
Na Facebooku pa se lahko po novem izognemo tudi nadležnim objavam prijateljev
Facebook v resnici stalno uvaja novosti. Ključno novost smo vam vsekakor posredovali. Za konec pa vam predstavljamo še eno novost, za katero večina od vas verjetno že ve in jo mogoče že tudi uporablja. Med drugim se boste tako lahko ognili nadležnim objavam prijateljev. Med ukaze za upravljanje je dodan gumb ‘snooze’. Ta omogoča, da za nadaljnjih 30 dni od določene osebe ne boste več prejemali njenih objav. Na podoben način pa bomo lahko tako utišali tudi vsebine, ki prihajajo s strani določenih skupin oziroma spletnih strani. Uporabno, kajneda? V resnici gre za neko vmesno stopnjo, ko uporabnik ne želi povsem blokirati določene osebe. Vsekakor pa pride še kako zelo prav, če nekdo preveč pretirava z objavljanjem nevšečnih vsebin.
Nedavno nazaj pa je spletni velikan predstavil tudi novo aplikacijo za pošiljanje sporočil oziroma klepetanje za otroke. Cilj je združiti potrebo po aplikaciji, ki otrokom omogoča povezovanje z bližnjimi, z željo, oziroma odgovornostjo staršev, da imajo nad svojim otrokom določeno mero nadzora.
Napisal: Primož Vrabič