Izvajamo oglaševanje na Googlu in naše stranke imajo vedno kar dosti vprašanj v zvezi s tem, predvsem tisti, ki so z oglaševanjem na spletu šele začeli in še ne poznajo kako delujejo oglasi pri Googlu. Velikokrat se ta vprašanja ponavljajo, zato bom na najbolj pogosta odgovoril kar v prispevku. Najbolj pogosto vprašanje: “Kje je naš oglas na Google, kaj je narobe?”
Naj vas potolažim, nič ni narobe oz. se vse da rešiti. Najbolj pogosti razlogi za vaša vprašanja pa so:
Pričetek oglaševanja na Googlu
Največ vprašanj dobimo na začetku oglaševalske kampanje, torej v prvih dneh. Google pregleda vse oglase in zato potrebuje nekaj časa, da odobrijo oglase. Ponavadi se to zgodi že v nekaj urah, lahko pa tudi v nekaj dneh, včasih pa tudi kakšen teden. Vse je povezano z vsebino oglasov in če vemo, da bo znal postopek odobritve trajati dlje časa, vas na to tudi prej opozorimo. Kaj Google pregleda oz. upošteva preden odobri oglas?
Pravilniki oglaševanja
Google ne odobri oglasa, če ni v skladu s pravilniki, ki pa so dokaj obsežni in se tudi spreminjajo. Predvsem je velikokrat težava pri odobritvi oglasa, ki je vezan na medicino ali pa na blagovne znamke. Za te si Google vedno vzame čas. V teh primerih je ena sama beseda dovolj za kršitev pravilnika. Zato lahko traja kar nekaj časa, da so takšni oglasi potrjeni. Se pa lahko zgodi, da oglas tudi po aktivaciji kadarkoli izključijo.
Vsebina na spletni strani
Vaš oglas bo Google veliko raje ponudil uporabnikom, če bo vsebina oglasa podobna vsebini spletne strani. Velikokrat želijo naše stranke oglaševati izdelek ali pa storitev, ki jo imajo slabo predstavljeno na spletni stran ali pa je sploh nimajo. Google je top iskalnik tudi zaradi tega, ker nudi kvalitetno iskanje in pa primerne rezultate. Zato je tudi vaša spletna stran pred odobritvijo oglasa ocenjena do podrobnosti. Poleg vsega vpliva še na prikaz oglasov tudi on-site optimizacija.
Konkurenca, konkurenca, …
Večja kot je konkurenca v neki dejavnosti, se je prebiti med vsemi oglasi težje, počasneje in pa tudi dražje. Google ocenjuje ključne besede še vseh ostalih podjetij in jih primerja. Zato je tukaj primernost vsebine in pa kvalite spletne strani še toliko bolj pomembna. Je lahko pomemben ali pa celo odločilni dejavnik o prikazovanju oglasa na kateri poziciji bo. Pomembno je, da ste pred konkurenco in da tudi plačate manj.
Proračun oglaševalske kampanje
Če imate vaše oglase že dlje časa, govorimo o mesecih ali pa letih, pa jih ne vidite vedno, je vzrok za to lahko tudi premajhen proračun. Npr. če dnevni proračun omogoča za 20 potencialnih klikov, ki so povezani do vaše spletne strani, iskanj pa je v dnevu tudi 60, bodo vaši oglasi prikazani na vsak tretji pogled. Najboljše bi bilo imeti neomejen proračun, vendar se vsi zavedamo, da tako ne gre. Zato za določen proračun pri oglaševanju na Googlu nekateri dobijo več, drugi pa manj iskanj.
Prevečkrat preverjate vaš oglas
Ker želite vsak dan videti ali se vaš oglas prikazuje ali pa ne, si Google zapomni vaše aktivnosti na spletu. Če vam je oglas ponudil večkrat, pa na oglas niste kliknili, kar je logično, ker niste hoteli porabiti proračuna, vam ta oglas preneha ponujati.
Napisal: Primož Vrabič