Izdelali ste spletno stran, torej ste prisotni na svetovnem spletu kjer predstavljate vaš izdelek ali pa storitev. Od postavitve spletne strani je minilo že kar nekaj časa, še vedno pa ni nobenih naročil. Se vam zdi, da s prodajo na spletu nikakor ne dosežete želenih rezultatov? Preberite kateri so verjetni razlogi, da je tako.
Ključne besede niso pravilno izbrane
Napaka, ki je zelo pogosta in jo večina rada ponavlja. Izbrana ključna beseda, zaradi velike konkurence, ne omogoča uvrstitve na 1. strani v iskalnikih. Še večja napaka pa so izbrane ključne besede, ki nimajo nobene povezave z vašim poslom, ki privabi kupce na vašo spletno stran, ampak ti hitro odhitijo drugam, ker se sprašujejo kako so prišli do vaše spletne strani, kupijo pa tako ne nič, ker jih to ne zanima.
Iščete omare, vi pa pristanete na spletni strani, ki prodaja orodje. Zakaj ste tukaj in koliko časa boste še ostali na tej spletni strani? Veste kaj mislim? Vaša spletna stran naj bo dobro optimizirana s ključnimi besedami po katerih bi tudi vi iskali izdelek ali pa storitev. To je pogoj za dobro optimizacijo spletnih strani.
Slab dizajn in razporeditev
Obiskovalci iščejo določene informacije na vaši spletni strani in zato je pomembno, da je spletna stran urejena in vsebuje veliko povezav, da obiskovalcem omogoča hitrejše iskanje o tem kar iščejo. Če ne najdejo želenih informacij, bodo odšli k vaši konkurenci in mogoče kupili pri njih kar bi lahko pri vas.
Vaša spletna stran naj bo izdelana dobro in naj bo prijazna do obiskovalca, kajti le tako ga boste obdržali in bo tudi kaj kupil pri vas. Navigacijski sistem naj kaže kje se nahaja in kje lahko najde iskane podatke. Tako bodo obiskovalci zadovoljni in se bodo vračali, še bolje je pa to, da bodo vašo spletno stran priporočili tudi prijateljem.
Prava ponudba, za pravo skupino kupcev na katere ciljate
Ne predstavljajte svojega podjetja in kdo ste. Kupce zanima kaj ponujate in kako jim boste lahko pomagali rešiti nek problem. Kupce zanima kaj imajo oni od tega. Naj vidijo prednosti vašega izdelka in ne samo lastnosti. Prednosti izdelka so za obiskovalce pomembne in zato jih tudi izpostavite. Pridobite tudi njihove podatke, kajti kontakt je vreden več kot si predstavljate. Kontakte pridobite z raznimi kuponi, nagradnimi igrami ali brezplačnimi testiranji izdelkov.
Meja med neuspehom in uspehom je majhna, samo vedeti morate kako pristopiti. Če ne veste kako, naj to za vas opravijo strokovnjaki. S tem boste privarčevali denar, povrh vsega pa še začeli služiti.
Napisal: Primož Vrabič