Vsebina na spletni strani je kraljica spletne strani. Vsebina je še vedno zelo pomembna in ji zato pri Primoss posvečamo veliko pozornosti še preden začnemo z izdelavo spletne strani. Velikokrat so naši naročniki presenečeni, da damo toliko povdarka ravno na to.
Z dobro vsebino so zadovoljni spletni brskalniki in pa tudi obiskovalci spletne strani, saj tako dobijo informacije, ki jih iščejo. Zato naj ne bo na spletni strani vsebina samo zato, da je nekaj napisano. Naročnik je tisti, ki se bo odločil ali mu je to pomembno, mi ga želimo le pravilno usmeriti.
Se pa strinjam, da ne moremo vseh strani gledati enako. Spletne strani, ki so namenjene oblikovanju bodo imele veliko več slikovne kot pa tekstovne vsebine. Vseeno pa je treba tudi slike pravilno poimenovati, opisati (vse to spada tudi k optimizaciji spletne strani).
Zakaj je vsebina na spletni strani tako zelo pomembna?
Velikorat naročniki želijo, da kar mi napišemo vsebino. Seveda jo lahko in jo tudi napišemo. Vseeno pa naročnik ve kaj je bistvo podjetja, kaj so prednosti in dobre lastnosti izdelkov oz. njihove dejavnosti. Zato verjamem, da bo vsebino najbolje napisal naročnik sam. Marsikdo ima potem probleme, da nimajo časa, znanja, mogoče tudi samozavesti. Vedno pomagamo tudi v teh primerih. Samo začeti je treba. Vsak je svoje sreče kovač.
Vsebina na spletni strani bo uporabnika prepričala, da jo bo prebral ali pa še nadaljeval z brskanjem. Tako je uporabniška izkušnja dobra. Dobra vsebina je uporabnika prepričala, da je ostal več časa na spletni strani in se bo še kdaj vrnil. Za to pa morate vedno tudi dodajati novo vsebino na spletno stran. Vsebina naj bo kvalitetna, napisana tako, da jo uporabnik razume in je vezana na dejavnost oz. izdelek. Takšna stran je potem živa in jo imajo radi tako spletni iskalniki in tudi uporabniki spleta, ki iščejo takšne in podobne vsebine.
Vsebino pišite za uporabnika
Če je še nekaj časa nazaj veljalo, da mora pravilno napisana vsebina vsebovati določeno število ključnih besed, se sedaj večina bolj nagiba k kvaliteti vsebine. Sem mnenja, da najprej napišite kvalitetno vsebino in jo potem prilagajate na ključne besede (ne preretiravajte s številom ključnih besed!). Raje se postavite v vlogo uporabnika:
- Kakšne so vaše prednosti?
- Napišite bistvo vašega izdelka ali dejavnosti.
- Pišite preprosto, da vas bo razumel velik obseg ljudi.
Če še vedno potrebujete pomoč pri pripravi vsebine, pa vam bomo mi z veseljem pomagali in pravilno svetovali. Za vas smo na voljo po telefonu ali pa nam pišite na naš e-naslov.
Napisal: Primož Vrabič