Zakaj pošiljati e-novice?

Ker je uporaba medmrežja izredno narasla, se je posledično zgodilo marsikaj. Mnoga podjetja ter tudi ostali se tega močno zavedajo in vedo, da je tudi njihova prisotnost na spletu močno odvisna od njihovega uspeha. Tudi obveščanje preko spleta je postalo izjemno priljubljeno, saj je tovrstna oblika obveščanja najbolj hitra in še bolj učinkovita ter kvalitetna kot pa klasična oblika obveščanja. 

E-novice za več nakupov

Če je še nedavno nazaj veljalo, da smo lahko najbolj sveže novice prebrali v časopisu, torej v fizični obliki, ali pa nanje čakali pri televizijskem sprejemniku, danes velja, da jih lahko spremljamo tudi na drugačen način. In ne samo spremljamo ali iščemo, te namreč k nam pridejo kar same od sebe. No, ne čisto tako. 

Nova pravila na Facebooku

Zagotovo ga ni med vami, ki ne bi poznal tako priljubljenega in uporabnega Facebooka. Večina od vas ima na njem verjetno tudi svoj profil, ki ga lahko koristite za marsikaj. Ne vemo pa, kako zelo resno ste vzeli napovedi, da se Facebook pripravlja na veliko spremembo, na katero je opozoril tudi ustanovitelj Mark Zuckerberg.

Bombardira nas povsod. Remarketing!

Za vse tiste, ki prvič slišite za besedo remarketing, že takoj na začetku osvetljujemo ta strokovni izraz s področja spletnega oglaševanja. Remarketing pomeni ponovno ciljanje uporabnikov našega spletnega mesta. Pri tem nam Google in Facebook ter še kdo s pomočjo spletnega ID uporabnika omogočajo, da se nagovori uporabnike v omrežjih, ko ti naredijo neko dejanje.