info@primoss.si
  Vedno dosegljivi

  070 756 630
  8.00 - 16.00

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati iskanj rangirani višje, če boste brskali na mobilnih napravah.

Google bo spletne strani, kot »mobile-frendly« označil, če bo ustrezala spodnjim pogojem:

  • Stran ne uporablja tehnologij, ki se ne prikazujejo dobro na mobilnih napravah (npr. Flash).
  • Prikazano besedilo je dovolj veliko, da ni potrebno bližanje (zoom).
  • Vsebina je tako velika, da horizontalen drsnik ni potreben.
  • Povezave in menijske postave so dovolj narazen, da se lahko s prstom dotaknete samo ene povezave.

S temi elementi, ki so ključnega pomena, bo Google označil za prijazno mobilnim napravam. Seveda pa je še tudi še nekateri drugi pogoji za za boljše prikazovanje spletnih strani.

Od aprila naprej dobimo veliko povpraševanj, če lahko obstoječo spletno stran oblikujemo v responsive dizajn. Seveda jo lahko, je bolj smiselno začeti izdelavo spletnih strani na novo.

Prilagodljiva oblika ni nova stvar, saj je že aktualna nekaj let, ampak je z razvojem mobilnih naprav sedaj veliko pomembnejša. Spletne strani, ki še uporabljajo te tehnologije so že nekoliko zastarele. Osnova spletne strani, ki je prilagodljiva na mobilne naprave, je zasnovana na drugačen način. Zato je prilagajanje spletne strani na to osnovo malo bolj zahtevno.

Poleg responsive oblike, Google upošteva še dve možnosti:

  1. Dinamični prikaz vsebine – uporabi se isti URL naslov na vseh napravah, vendar se generira druga verzija strani, glede na to, preko katere naprave spletno stran obiščemo.
  2. Ločen URL naslov – uporabi se čisto druga koda in drug URL naslov za posamezne naprave. Takšna konfiguracija poskuša odkriti uporabnikovo napravo, preko katere je obiskal spletno stran, in ga nato preusmeri na ustrezno stran.

Zakaj je prilagodljiva oblika  najboljša odločitev? 

  • Obiskovalci spletnih strani jo obužujejo

Uporabniki spletnih strani so nad prilagodljivo obliko navdušeni zato, ker se spletna stran sama prilagodi glede na mobilno napravo s katero obiščejo spletno stran. S tem ima obiskovalec spletne strani boljšo uporabniško izkušnjo.

  • Navdušen je tudi Google

Za Google prevdsem bolj zanimiva zaradi manjše porabe virov, ki jih potrebujeu Googlov spletni pajek, ko obišče vašo spletno stran. Tako mu ni treba pregledati večih spletnih mest, ampak pogleda samo eno. Zato to pomaga k izboljšanju prepoznave vsebine na spletni strani in pa bolj relavantne zadetke.

  • Ker jo seveda uporabljamo tudi pri Primoss.si

Nekaj najpogostejših napak, ki jih Google gleda pri spletnih straneh:

  1. blokirane JavaScript, CSS in slikovne datoteke,
  2. vsebina, ki ima težave s prikazovanjem,
  3. nepravilne preusmeritve,
  4. prikazovanje izgubljenih strani na mobilnih napravah (Napaka 404),
  5. vmesne strani za prenos mobilne aplikacije,
  6. nerelevantne navzkrižne povezave,
  7. počasnost mobilnih strani. 


Napisal: Primož Vrabič

Preberite še več člankov iz te kategorije

Vsebina je kraljica

Vsebina na spletni strani je kraljica spletne strani. Vsebina je še vedno zelo pomembna in ji zato pri Primoss posvečamo veliko pozornosti še preden začnemo z izdelavo spletne strani. Velikokrat so...

Kaj vpliva na rangiranje spletnih strani na Googlu?

Največ ljudi uporablja za iskanje na spletu Google. Zato je dobro vedeti kaj vpliva na rangiranje spletnih strani in kako jih razvršča. Pri Googlu so na glede na njihove dolgoletne izkušnje razvili...

5 razlogov za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na...

Offsite optimizacija spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani je nekoliko zahtevnejša in zahteva tudi nenehno delo. Spletni iskalniki iščejo druge spletne strani, ki se na vašo spletno stran povezane preko linkov, kar bi...

Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da...

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev...

Ključne besede na spletni strani

Ključne besede ali po angleško "keywords" so zapisi, ki jih uporabniki spleta vpišejo v spletne iskalnike, ko iščejo kaj na spletu. Sestavljene so lahko iz ene ali pa več besed. Za pridobivanje...

Pozabite 1. stran Googla, če nimate povratnih povezav

Spletna stran je izdelana. Je zelo lepa, ima slike, ki ste jih celo poimenovali, prav tako ima tekste s smiselno vsebino. Vseeno pa se ne prikaže med zadetki na Googlu. Še veliko bolj boli, da so...

Kako na 1. stran Googla?

Optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO je v današnjem svetu digitalne tehnologije pogosto uporabljena strategija trženja na spletu. Številna podjetja se SEO postopkov izboljšav poslužujejo...

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in...

Zakaj je naša spletna stran tako počasna?

Verjetno ste že tudi pri sebi opazili, če se spletna stran odpira zelo počasi, jo kaj kmalu zapustite. Tako pa naredi tudi velika večina ostalih obiskovalcev spletnih strani, saj živimo v času, ko...

Optimizacija spletnih strani-osnove

Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne...

Naše spletne strani ni v Googlu

V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki...

Nekaj navodil za pisanje vsebine na spletni strani

Vsebina je eden izmed pomembnejših delov spletne strani, zato naj ne bo napisana na hitro, ampak si zanjo vzemite dovolj časa, da bo napisana kvalitetno. Preberite na kaj morate biti pozorni pri...

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati...

Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Verjetno ste že slišali za optimizacijo spletnih strani, vedno pa se zraven pojavljata še dva pojma, ki pa ju marsikdo ne razume kaj pomenita. To sta On-site SEO in pa Off-site SEO, ki sta dva dela...

Ali spremljate statistiko obiskov vaše spletne strani?

Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si...

6 stvari, ki vam lahko uničijo obisk spletne strani

Odločitev za lastno spletno stran je danes eden izmed prvih korakov pri odprtju podjetja. Večina potencialnih strank se bo z vašim podjetjem prvič srečala ravno preko spletne strani, zato je...

Ste le klik do povpraševanja za optimizacijo spletne strani!

Učinkovita optimizacija spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.