info@primoss.si
  Vedno dosegljivi

  070 756 630
  8.00 - 16.00

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev na spletne strani. O tem kako spletni iskalniki razvrščajo spletne strani glede na rangiranje je bilo že veliko napisanega. Vseeno pa, kako iskalniki razvrščajo spletne strani? Katere lastnosti so tiste, ki določijo, da je ena spletna stran boljša in bolj relavantna od drugih?

Spletni iskalniki analizirajo in rangirajo spletne strani. Seveda pa jih morajo tudi najti med vsemi ostaimi konkurenti. Kako deluje ves ta proces?

1. korak: spletni roboti iskalnikov najdejo spletno stran
2. korak: vsebino na spletni strani indeksirajo in določijo relavantnost
3. korak: določitev mesta v rezultatih glede na avtoriteto

Vse skupaj je najlažje predstaviti na primeru supermarketa. Izdelkov, ki jih ni v trgovini, kupci ne morejo najti, trgovina pa jih tudi ne more prodajati. V trgovino je bil dostavljen nov izdelek, ki ga je treba dodati na police v določenem redu. Super, izdelek je na voljo za prodajo. Delovanje spletnih iskalnikov je enako. Ti morajo "izdelek" poiskati in jih razvrstiti v svojo bazo. Če spletne strani ne najde, je ne prikaže med zadetki in je tudi uporabniki spleta ne bodo našli.

Razvrščanje v kategorije naj bo smiselno

V supermarketu morate izdelek pregledati in razvrstiti smiselno v kategorijo oz. oddelek. Tako bodo kupci hitro našli kaj iščejo. Na podoben način pa tudi iskalniki indeksirajo spletne strani in jih določajo glede na relavantnost za iskalce. Spletno stran najprej pregledajo in uvrstijo v kategorijo glede na ključne besede, ki so na tej spletni strani. Ravno na podlagi ključnih besed iščejo med vpisanimi izrazi in spletnimi stranmi, da dobijo iskalci najboljše rezultate. Če nekdo išče sok, ga bo našel na oddelku za pijače. Iskalniki bodo v svoji zbirki podatkov našli tiste spletne strani, ki bodo najboljše predstavile iskane podatke.

Nove izdelke je smiselno tudi izpostaviti, saj jih še kupci ne poznajo. V trgovini so lahko pri blagajnah ali na bolj izpostavljenih policah. Najpogostejši razlog, da je izdelek izpostavljen, je dobra znamka. Tako ima dobro avtoriteto in je znan kot zaupanja vreden. Takšne izdelke vedno z veseljem priporočite, saj veste, da jih bodo kupci kupovali.

Na podoben način tudi iskalniki določijo svoje "izdelke" oz. spletne strani, ki jih uvrščajo najvišje. Z kvalitetno vsebino in gradnjo povratnih povezav, si s časom pridobivajo avtoriteto. Več certifikatov kot ima "izdelek", bolj je kvalitetn in zato tudi pridobiva na avtoriteti.

Tudi sami lahko poskrbite za optimizacijo

Pri iskanju, razvrščanju in rangiranju spletne strani lahko tudi sami kaj naredite. Dovolite robotom, da jo odkrijejo in najdejo. Da bo indeksiranje in prepoznavanje iskanih vsebin hitrejše, je treba vključiti ključne besede, ki so glavni dejavnik za prepoznavanje o vsebini vaše spletne strani. S ključnimi besedami tudi ciljate na točno določene besede ali izraze, ki jih ljudje uporabljajo pri brskanju po spletu.

Spletno stran je treba tudi tehnično prilagoditi, kar se imenuje on-site optimizacija. Pravilni naslovi, ključne besede v vsebini, meta podatki in opisi. Prilagodite še URL-je, notranje povezave in pa zelo pomembno, hitrost spletne strani, saj je tako spletna stran bolj prijazna do uporabnikov in tudi spletnih iskalnikov. Ko uredite on-site optimizacijo, pa se lahko lotite še off-site. To so zunanje povezave, ki so kot nekakšna priporočila iz drugih spletnih strani. S tem si dvigujete avtoriteto, ki pa zelo vpliva na visoke uvrstitve na Googlu. Optimizacija spletnih strani že skoraj nujna za pozicije na prvih mestih. Naj bodo tudi vaši izdelki v supermarketu uspešno prodajani. Ne veste kako? Za vse dodatne informacije smo vam na voljo.

Napisal: Primož Vrabič

Preberite še več člankov iz te kategorije

Vsebina je kraljica

Vsebina na spletni strani je kraljica spletne strani. Vsebina je še vedno zelo pomembna in ji zato pri Primoss posvečamo veliko pozornosti še preden začnemo z izdelavo spletne strani. Velikokrat so...

Kaj vpliva na rangiranje spletnih strani na Googlu?

Največ ljudi uporablja za iskanje na spletu Google. Zato je dobro vedeti kaj vpliva na rangiranje spletnih strani in kako jih razvršča. Pri Googlu so na glede na njihove dolgoletne izkušnje razvili...

5 razlogov za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na...

Offsite optimizacija spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani je nekoliko zahtevnejša in zahteva tudi nenehno delo. Spletni iskalniki iščejo druge spletne strani, ki se na vašo spletno stran povezane preko linkov, kar bi...

Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da...

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev...

Ključne besede na spletni strani

Ključne besede ali po angleško "keywords" so zapisi, ki jih uporabniki spleta vpišejo v spletne iskalnike, ko iščejo kaj na spletu. Sestavljene so lahko iz ene ali pa več besed. Za pridobivanje...

Pozabite 1. stran Googla, če nimate povratnih povezav

Spletna stran je izdelana. Je zelo lepa, ima slike, ki ste jih celo poimenovali, prav tako ima tekste s smiselno vsebino. Vseeno pa se ne prikaže med zadetki na Googlu. Še veliko bolj boli, da so...

Kako na 1. stran Googla?

Optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO je v današnjem svetu digitalne tehnologije pogosto uporabljena strategija trženja na spletu. Številna podjetja se SEO postopkov izboljšav poslužujejo...

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in...

Zakaj je naša spletna stran tako počasna?

Verjetno ste že tudi pri sebi opazili, če se spletna stran odpira zelo počasi, jo kaj kmalu zapustite. Tako pa naredi tudi velika večina ostalih obiskovalcev spletnih strani, saj živimo v času, ko...

Optimizacija spletnih strani-osnove

Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne...

Naše spletne strani ni v Googlu

V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki...

Nekaj navodil za pisanje vsebine na spletni strani

Vsebina je eden izmed pomembnejših delov spletne strani, zato naj ne bo napisana na hitro, ampak si zanjo vzemite dovolj časa, da bo napisana kvalitetno. Preberite na kaj morate biti pozorni pri...

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati...

Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Verjetno ste že slišali za optimizacijo spletnih strani, vedno pa se zraven pojavljata še dva pojma, ki pa ju marsikdo ne razume kaj pomenita. To sta On-site SEO in pa Off-site SEO, ki sta dva dela...

Ali spremljate statistiko obiskov vaše spletne strani?

Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si...

6 stvari, ki vam lahko uničijo obisk spletne strani

Odločitev za lastno spletno stran je danes eden izmed prvih korakov pri odprtju podjetja. Večina potencialnih strank se bo z vašim podjetjem prvič srečala ravno preko spletne strani, zato je...

Ste le klik do povpraševanja za optimizacijo spletne strani!

Učinkovita optimizacija spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.