info@primoss.si
  Vedno dosegljivi

  070 756 630
  8.00 - 16.00

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in obdržala več obiskovalcev ter potencialnih kupcev. Spletno stran, ki ločuje dobro od slabe lahko najdemo v strategiji oblikovanja, uporabniški izkušnji in še čem.

Pred dobrim desetletjem je bilo povsem dovolj, da je spletno mesto podjetja vsebovalo le nekaj statičnega besedila in pri tem podjetje predstavljalo le v nekakšni obliki digitalne kontaktne vizitke. Danes takšna strategija ni več dovolj, saj se je svet digitalnih tehnologij drastično spremenil. Z razvojem spleta je namreč postalo nujno, da ima spletna stran podjetja dobro razvito strategijo, pri tem pa je stran zasnovana tako, da spodbuja konverzijo med samim podjetjem in njegovimi odjemalci.

Dejavniki, ki pripomorejo k neučinkovitosti spletne strani

Dejavnikov, ki pripomorejo k neučinkovitosti spletnih strani podjetij, je mnogo. Vendar pa jih v splošnem lahko razdelimo na naslednja področja.

  • Slaba in pomanjkljiva vsebina
  • Počasno nalaganje spletnih vsebin
  • Uporabniku neprijazna vizualna zasnova
  • Neobstoječi poziv za nadaljnjo akcijo ali dejanje
  • Neprilagojenost mobilnim telefonom

Kakovostna in ustrezna vsebina privablja obiskovalce

Podjetje mora ljudem, ki na spletu iščejo informacije, ponuditi kakovostne in ustrezne vsebine. Obiskovalci morajo podjetje spoznati, zato mora podjetje na spletni strani svoje produkte in storitve natančno opisati in pri tem dodati ustrezno slikovno gradivo. Posledica pomanjkljive ali slabe vsebine se odraža v manjšem obisku in nakupu proizvodov ali storitev podjetja, poleg tega pa je takšna vsebina nezadostna tudi pri optimizaciji spletnih strani.

Odvračanje kupcev zaradi počasnega nalaganja spletne strani

Četudi spletno mesto podjetja vsebuje privlačno vsebino in zanimivo oblikovanje, ga nestrpni kupci ne bodo obiskali, če pri tem naletijo na počasno in dolgotrajno nalaganje. Ko obiskovalci v nekem trenutku obiska na določeni spletni strani ugotovijo, da je nalaganje spletne strani prepočasno, se odločijo svoje iskanje opustiti in nato stran tudi zapustijo. Počasnost nalaganja digitalnih vsebin je lahko odvisna od prevelike količine slik, prevelikih datotek, bitov nepotrebnih kod ter prekomerne uporabe CSS in JavaScript.

Učinkovito oblikovanje spletnih mest izboljšuje uporabniško izkušnjo

Če je spletna stran v svojem oblikovanju zastarela, nerazgibana ali uporablja neskladne barvne kombinacije, tedaj podjetje s tem tvega, da bodo obiskovalci njihovo stran hitro zapustili. Pri oblikovanju so včasih dovolj že majhne spremembe, kot sta na primer velikost in stil pisave. Pisava naj bo taka, da jo je tako na računalnikih kot na mobilnih telefonih lahko prebrati.

Poziv k akciji omogoča konverzijo s kupci

Morda se na prvi pogled zdi, da je obisk spletne strani podjetja dovolj, je po drugi plati pomembno vedeti, da to ne more biti končni cilj. Cilj podjetja je spodbuditi obiskovalca strani k določenemu dejanju in ga pri tem potisniti navzdol po postopku konverzije. Postopek konverzije se prične z določenim pozivom za dejanje, kot so na primer e-novice, e-knjige ali preprost poziv k nakupu.

Spletna stran mora biti prilagojena mobilnim telefonom

Velik segment strank podjetja bo spletno mesto dosegalo iz mobilnih telefonov ali drugih mobilnih naprav. Čeprav spletna stran dobro deluje na namiznih računalnikih, to še ne pomeni, da dobro deluje tudi na mobilnih telefonih. Postavitev strani mora biti zato odzivna in skladna tudi z mobilnimi napravami.

Napisal: Primož Vrabič

Preberite še več člankov iz te kategorije

Vsebina je kraljica

Vsebina na spletni strani je kraljica spletne strani. Vsebina je še vedno zelo pomembna in ji zato pri Primoss posvečamo veliko pozornosti še preden začnemo z izdelavo spletne strani. Velikokrat so...

Kaj vpliva na rangiranje spletnih strani na Googlu?

Največ ljudi uporablja za iskanje na spletu Google. Zato je dobro vedeti kaj vpliva na rangiranje spletnih strani in kako jih razvršča. Pri Googlu so na glede na njihove dolgoletne izkušnje razvili...

5 razlogov za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na...

Offsite optimizacija spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani je nekoliko zahtevnejša in zahteva tudi nenehno delo. Spletni iskalniki iščejo druge spletne strani, ki se na vašo spletno stran povezane preko linkov, kar bi...

Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da...

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev...

Ključne besede na spletni strani

Ključne besede ali po angleško "keywords" so zapisi, ki jih uporabniki spleta vpišejo v spletne iskalnike, ko iščejo kaj na spletu. Sestavljene so lahko iz ene ali pa več besed. Za pridobivanje...

Pozabite 1. stran Googla, če nimate povratnih povezav

Spletna stran je izdelana. Je zelo lepa, ima slike, ki ste jih celo poimenovali, prav tako ima tekste s smiselno vsebino. Vseeno pa se ne prikaže med zadetki na Googlu. Še veliko bolj boli, da so...

Kako na 1. stran Googla?

Optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO je v današnjem svetu digitalne tehnologije pogosto uporabljena strategija trženja na spletu. Številna podjetja se SEO postopkov izboljšav poslužujejo...

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in...

Zakaj je naša spletna stran tako počasna?

Verjetno ste že tudi pri sebi opazili, če se spletna stran odpira zelo počasi, jo kaj kmalu zapustite. Tako pa naredi tudi velika večina ostalih obiskovalcev spletnih strani, saj živimo v času, ko...

Optimizacija spletnih strani-osnove

Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne...

Naše spletne strani ni v Googlu

V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki...

Nekaj navodil za pisanje vsebine na spletni strani

Vsebina je eden izmed pomembnejših delov spletne strani, zato naj ne bo napisana na hitro, ampak si zanjo vzemite dovolj časa, da bo napisana kvalitetno. Preberite na kaj morate biti pozorni pri...

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati...

Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Verjetno ste že slišali za optimizacijo spletnih strani, vedno pa se zraven pojavljata še dva pojma, ki pa ju marsikdo ne razume kaj pomenita. To sta On-site SEO in pa Off-site SEO, ki sta dva dela...

Ali spremljate statistiko obiskov vaše spletne strani?

Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si...

6 stvari, ki vam lahko uničijo obisk spletne strani

Odločitev za lastno spletno stran je danes eden izmed prvih korakov pri odprtju podjetja. Večina potencialnih strank se bo z vašim podjetjem prvič srečala ravno preko spletne strani, zato je...

Ste le klik do povpraševanja za optimizacijo spletne strani!

Učinkovita optimizacija spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.