info@primoss.si
  Vedno dosegljivi

  070 756 630
  8.00 - 16.00

5 razlogov za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na dolgi rok. Vseeno pa vam priporočam, da preberete prispevek v katerem boste izvedeli nekaj prednosti optimizacije spletnih strani in zakaj je to dobra naložba.

Večji obisk na spletni strani

Optimizacija spletnih strani nam pomaga pri čim višjem razvrščanju spletne strani v spletnih iskalnikih ob iskanju določenih besed. Višje kot je razvrščena vaša spletna stran, več organskega obiska lahko pričakujete. Katere ključne besede so prave in koliko mesečnih iskanj je na določene besede, pa se da preveriti z različnimi orodji.

Uporabniška izkušnja

Uporabniki, ki najdejo in pridejo na našo spletno stran, želijo koristne informacije o izdelkih ali storitvah, ki jih ponujamo. Zato je pomembno, da je na spletni strani relevantna vsebina in tako uporabnikom nudimo zadostno količino informaciji, ki jih išče. Posledično se bo lahko zaradi tega odločil oddati povpraševanje ali pa kupiti izdelek.

Kakšen je naš poslovni model?

Cilj velike večine lastnikov spletnih strani je čimveč prodati. Bi si pa pred samo optimizacijo spletne strani morali zastaviti še kakšne druge cilje. Predvsem si je treba odgovoriti na naslednja vprašanja:

  • Kaj je na naši spletni strani konverzija?
  • Katere informacije želimo ponuditi uporabnikom?
  • Kateri so cilji spletne strani?

Brezplačen obisk spletne strani

Optimizacija spletnih strani bo spletno stran dvignila na spletnih iskalnikih in tako pride na spletno stran vedno več brezplačnega prometa. To pomeni, da nam ni treba plačevati za oglaševanje (čeprav to še vseeno priporočam). V kolikor je bila optimizacija na ključne besede dobro narejena, se bodo besede obdržale še kar nekaj časa, ko se bo zaključili z optimizacijo. Investicija v optimizacijo se pokaže na dolgi rok, zato jih veliko prehitro obupa.

Obiskovalci spletne strani

Oglaševanje v časopisih in različnih portalih prikazuje naš oglas širokemu občinstvu. S tem, ko na optimizirane besede dobimo uporabnike, ki iščejo na točno določene ključne besede. Tako obiskovalce pripeljemo do ciljev, ki smo si jih zastavili na spletni strani.

Ne zanemarite drugih kanalov

Optimizacija spletnih strani pa ni edini kanal za pridobivanje kupcev. Do želenih rezultatov pridemo z optimizacijo najceneje na dolgi rok, je pa res, da tudi traja najdlje. Treba je tudi vedeti, da obiskovalci spletnih strani izvedejo konverzijo v povprečju šele po petem obisku. Zato je smiselno obiskovalce usmeriti tudi iz drugih kanalov in tako obiskovalca hitreje prepričamo v nakup. Ti kanali so še: Facebook, Linkedin, Google oglaševanje, portali, radio, tv, navsezadnje tudi plakati ter letaki.

 

 Napisal: Primož Vrabič

Preberite še več člankov iz te kategorije

Vsebina je kraljica

Vsebina na spletni strani je kraljica spletne strani. Vsebina je še vedno zelo pomembna in ji zato pri Primoss posvečamo veliko pozornosti še preden začnemo z izdelavo spletne strani. Velikokrat so...

Kaj vpliva na rangiranje spletnih strani na Googlu?

Največ ljudi uporablja za iskanje na spletu Google. Zato je dobro vedeti kaj vpliva na rangiranje spletnih strani in kako jih razvršča. Pri Googlu so na glede na njihove dolgoletne izkušnje razvili...

5 razlogov za optimizacijo spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na...

Offsite optimizacija spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani je nekoliko zahtevnejša in zahteva tudi nenehno delo. Spletni iskalniki iščejo druge spletne strani, ki se na vašo spletno stran povezane preko linkov, kar bi...

Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da...

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev...

Ključne besede na spletni strani

Ključne besede ali po angleško "keywords" so zapisi, ki jih uporabniki spleta vpišejo v spletne iskalnike, ko iščejo kaj na spletu. Sestavljene so lahko iz ene ali pa več besed. Za pridobivanje...

Pozabite 1. stran Googla, če nimate povratnih povezav

Spletna stran je izdelana. Je zelo lepa, ima slike, ki ste jih celo poimenovali, prav tako ima tekste s smiselno vsebino. Vseeno pa se ne prikaže med zadetki na Googlu. Še veliko bolj boli, da so...

Kako na 1. stran Googla?

Optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO je v današnjem svetu digitalne tehnologije pogosto uporabljena strategija trženja na spletu. Številna podjetja se SEO postopkov izboljšav poslužujejo...

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in...

Zakaj je naša spletna stran tako počasna?

Verjetno ste že tudi pri sebi opazili, če se spletna stran odpira zelo počasi, jo kaj kmalu zapustite. Tako pa naredi tudi velika večina ostalih obiskovalcev spletnih strani, saj živimo v času, ko...

Optimizacija spletnih strani-osnove

Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne...

Naše spletne strani ni v Googlu

V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki...

Nekaj navodil za pisanje vsebine na spletni strani

Vsebina je eden izmed pomembnejših delov spletne strani, zato naj ne bo napisana na hitro, ampak si zanjo vzemite dovolj časa, da bo napisana kvalitetno. Preberite na kaj morate biti pozorni pri...

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati...

Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Verjetno ste že slišali za optimizacijo spletnih strani, vedno pa se zraven pojavljata še dva pojma, ki pa ju marsikdo ne razume kaj pomenita. To sta On-site SEO in pa Off-site SEO, ki sta dva dela...

Ali spremljate statistiko obiskov vaše spletne strani?

Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si...

6 stvari, ki vam lahko uničijo obisk spletne strani

Odločitev za lastno spletno stran je danes eden izmed prvih korakov pri odprtju podjetja. Večina potencialnih strank se bo z vašim podjetjem prvič srečala ravno preko spletne strani, zato je...

Ste le klik do povpraševanja za optimizacijo spletne strani!

Učinkovita optimizacija spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.