Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da imate številne vhodne povezave z dobrih referenčnih zunanjih spletnih strani - to se imenuje OFFsite optimizacija. Preden pa se lotite slednje, mora biti Onsite optimizacija narejena kvalitetno.

Da bo optimizacija spletne strani imela kakšne rezultate, morate imeti obe vrsti optimizacij. Iskanje ustrezne kombinacije je povezano z analitiko spletne strani. Brez spremljanja analitike spletne strani, optimizacije ne morete delati uspešno. 

Moramo se tudi zavedati, da spletne strani, ki že v osnovi uporabnikom ne omogoča enostavne uporabniške izkušnje (nerelevantne informacije, počasno nalaganje, nepovezanost med stranmi, dolga nakupna pot ali manjkajoči kontaktni obrazci), ni enostavno optimizirati tako, da se bo ta kar naenkrat pojavila na 1. strani v iskalnikih.

Izberite prave ključne besede pri optimizaciji

Upoštevati morate, da so na vaši spletni strani uporabljene prave ključne besede. Drugače bodo na vašo spletno stran usmerjeni napačni spletni iskalci. To je velika napaka, ki jo veliko naročnikov naredi, preden začnemo sodelovati z njimi. Ker je že veliko napisanega o optimizaciji spletnih strani, poskuša že vsak po svoje optimizirati svojo spletno stran. Kar pa seveda ni vedno v redu. Svoja spletna mesta optimizirajo na podlagi ključnih besed, za katere mislijo, da jih ljudje uporabljajo, in ne po ključnih besedah, ki jih ljudje dejansko iščejo.
 
Ni težko opraviti raziskave in natančno ugotoviti, kako vaše potencialne stranke iščejo podjetja kot je vaše. Na spletu je možno najti že veliko različnih orodij za raziskavo ključnih besed.

Onsite optimizacija spletne strani

Ko veste katere so vaše ključne besede, lahko začnete delati na vaši onsite optimizaciji. Določili ste najprimernejše ključne besede za vsako stran vaše spletne strani, sedaj jih primerjajte obseg iskanja glede na konkurenco. Potem je čas, da začnete oblikovati svojo vsebino okoli teh ključnih besed. Kvalitetna vsebina je ključnega pomena za dobro onsite optimizacijo. Vsebina mora biti napisana tako, da dobi uporabnik prave informacije, ki jih išče. Vsebine ne kopirajte iz drugih spletnih strani! Napišite jo sami, saj le vi veste kaj je zares pomembno pri izdelkih oz. storitvah, ki jih ponujate.
 
Prepričati se morate, da ključne besede pravilno uporabljate v celotni vsebini na vaši spletni strani. Pomembna je tudi pravilna uporaba teh ključnih besed pri:

  • Meta tag-e (Vpišemo jih za ključne besede, opise strani, …)
  • Title tag-e (Pravilno poimenujemo naslove strani in podstrani, kar je zelo pomembno!)
  • Razmerja ključnih besed v tekstih na strani (Izračunamo pravo razmerje) 
  • URL naslove (Vključimo ključne besede, jih skrajšamo, dekanoniziramo, …)
  • H1 in H2 naslove
  • Notranje in zunanje povezave
  • Slike in grafične elemente
  • HTML kodo

Onsite optimizacija je končana

Ko je Onsite optimizacija spletne strani zaključena, lahko zelo malo naredimo za nadaljnjo optimizacijo spletne strani. Počakati je treba, da spletni iskalniki indeksirajo vašo spletno stran. Priporočamo še zemljevid spletne strani in da zahtevate prednostno indeksiranje Googla. Ponovno indeksiranje spletne strani lahko traja tudi do 3 mesece.
 
Eden od načinov za kar še lahko naredite za izboljšanje uvrstitve na spletnih iskalnikih je dodajanje nove vsebine na vašo spletno stran. Zato je pomembno, da ima spletna stran blog. Vsakič, ko objavite novo objavo na vašem blogu, svoji spletni strani dodate novo stran, ki jo je mogoče indeksirati in iskati. Pisanje bloga zelo priporočam, da bo onsite optimizacija čimbolj uspešna.

Na koncu še nasvet za dobro onsite optimizacijo spletne strani:

Prvi korak za dobro onsite optimizacijo je raziskovanje ključnih besed. Prepričajte se, da uporabljate prave ključne besede, da dosežete pravo ciljno publiko. Nato si oglejte strukturo vaše spletne strani. Ali imate vsebino napisano okoli svojih glavnih ciljnih ključnih besed? Ali ste uporabili prave oznake in opise? Če ne, ne skrbite ... še vedno lahko uredite to zdaj. Če pa ne veste kako, nas lahko kontaktirate.

 

Napisal: Primož Vrabič

Preberite še več člankov iz te kategorije

Offsite optimizacija spletne strani

Offsite optimizacija spletnih strani je nekoliko zahtevnejša in zahteva tudi nenehno delo. Spletni iskalniki iščejo druge spletne strani, ki se na vašo spletno stran povezane preko linkov, kar bi...

Onsite optimizacija spletne strani

ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da...

Kako Google razvršča spletne strani?

Na spletu je konkurenca spletnih strani iz dneva v dan večja. Vsem pa je skupen en cilj, biti prvi na spletnih iskalnikih kot je Google, saj le zadetki na prvi strani prinašajo večino obiskovalcev...

Ključne besede na spletni strani

Ključne besede ali po angleško "keywords" so zapisi, ki jih uporabniki spleta vpišejo v spletne iskalnike, ko iščejo kaj na spletu. Sestavljene so lahko iz ene ali pa več besed. Za pridobivanje...

Pozabite 1. stran Googla, če nimate povratnih povezav

Spletna stran je izdelana. Je zelo lepa, ima slike, ki ste jih celo poimenovali, prav tako ima tekste s smiselno vsebino. Vseeno pa se ne prikaže med zadetki na Googlu. Še veliko bolj boli, da so...

Kako na 1. stran Googla?

Optimizacija spletnih strani ali na kratko SEO je v današnjem svetu digitalne tehnologije pogosto uporabljena strategija trženja na spletu. Številna podjetja se SEO postopkov izboljšav poslužujejo...

Kaj narediti, da bo spletna stran učinkovita?

Spletna stran podjetja je lahko neučinkovita iz več različnih razlogov, vendar je pri tem dobra novica ta, da jo lahko z nekaj pomoči in truda ponovno vzpostavimo, tako da bo posledično privabila in...

Zakaj je naša spletna stran tako počasna?

Verjetno ste že tudi pri sebi opazili, če se spletna stran odpira zelo počasi, jo kaj kmalu zapustite. Tako pa naredi tudi velika večina ostalih obiskovalcev spletnih strani, saj živimo v času, ko...

Optimizacija spletnih strani-osnove

Če imate spletno stran, potem sem prepričan, da ste že slišali tudi za izraz SEO (Search Engine Optimisation) ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Namen optimizacije je, da se ključne...

Naše spletne strani ni v Googlu

V današnjem času je splet izjemnega pomena, saj na njem najdemo že skorajda čisto vse. Ravno zaradi tega je zelo pomembno tudi to, da imajo podjetja ter posamezniki na njem svoje spletne strani, ki...

Optimizacija spletnih strani za začetnike

Vsak začetek je ponavadi težak in tudi pri postavljanju spletne strani je tako. Spletno stran lahko naredimo povsem sami ali pa jo kupimo. Postavljena je na strežnik in kot taka je na ogled številni...

Nekaj navodil za pisanje vsebine na spletni strani

Vsebina je eden izmed pomembnejših delov spletne strani, zato naj ne bo napisana na hitro, ampak si zanjo vzemite dovolj časa, da bo napisana kvalitetno. Preberite na kaj morate biti pozorni pri...

Zakaj naj bo vaša spletna stran v prilagodljivi obliki?

Google je spremenil njihov algoritem rangiranja spletnih strani v rezultatih iskanja in nastala je panika. Več poudarka so namenili prilagodljivi obliki oz. responsive designu. Sedaj bodo rezultati...

Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Verjetno ste že slišali za optimizacijo spletnih strani, vedno pa se zraven pojavljata še dva pojma, ki pa ju marsikdo ne razume kaj pomenita. To sta On-site SEO in pa Off-site SEO, ki sta dva dela...

Ali spremljate statistiko obiskov vaše spletne strani?

Že nekaj časa ste lastnik spletne strani, dobili ste nekaj povpraševanj in tu se vaša zgodba konča. Pa veste kaj so vaši obiskovalci spletne strani vpisali v iskalnik, da so prišli do vas, kaj so si...

6 stvari, ki vam lahko uničijo obisk spletne strani

Odločitev za lastno spletno stran je danes eden izmed prvih korakov pri odprtju podjetja. Večina potencialnih strank se bo z vašim podjetjem prvič srečala ravno preko spletne strani, zato je...

Zakaj imeti na spletni strani SSL certifikat?

Poznavalci spletnega besedišča zagotovo veste, kaj pomeni SSL certifikat , obenem pa se zavedate tudi njegovega namena ter pomembnosti. Še posebej pa je tovrstni certifikat poznan tistim uporabnikom...

Zakaj je treba spremljati statistiko ter analizirati spletno stran

S postavitvijo spletne strani lahko svojemu podjetju naredimo čudež. Na izjemno hiter način lahko pridemo do novih strank, posledično pa do večje prodaje in tudi uspeha. Postavitev spletne strani pa...

Ste le klik do povpraševanja za optimizacijo spletne strani!

Učinkovita optimizacija spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.