ONsite optimizacija spletne strani zagotavlja, da so na vaši spletni strani naslovi, oznake, vsebina in celotna struktura optimizirani za vaše ciljne ključne besede. Poskrbeti morate tudi za to, da imate številne vhodne povezave z dobrih referenčnih zunanjih spletnih strani – to se imenuje OFFsite optimizacija. Preden pa se lotite slednje, mora biti Onsite optimizacija narejena kvalitetno.
Da bo optimizacija spletne strani imela kakšne rezultate, morate imeti obe vrsti optimizacij. Iskanje ustrezne kombinacije je povezano z analitiko spletne strani. Brez spremljanja analitike spletne strani, optimizacije ne morete delati uspešno.
Moramo se tudi zavedati, da spletne strani, ki že v osnovi uporabnikom ne omogoča enostavne uporabniške izkušnje (nerelevantne informacije, počasno nalaganje, nepovezanost med stranmi, dolga nakupna pot ali manjkajoči kontaktni obrazci), ni enostavno optimizirati tako, da se bo ta kar naenkrat pojavila na 1. strani v iskalnikih.
Izberite prave ključne besede pri optimizaciji
Upoštevati morate, da so na vaši spletni strani uporabljene prave ključne besede. Drugače bodo na vašo spletno stran usmerjeni napačni spletni iskalci. To je velika napaka, ki jo veliko naročnikov naredi, preden začnemo sodelovati z njimi. Ker je že veliko napisanega o optimizaciji spletnih strani, poskuša že vsak po svoje optimizirati svojo spletno stran. Kar pa seveda ni vedno v redu. Svoja spletna mesta optimizirajo na podlagi ključnih besed, za katere mislijo, da jih ljudje uporabljajo, in ne po ključnih besedah, ki jih ljudje dejansko iščejo.
Ni težko opraviti raziskave in natančno ugotoviti, kako vaše potencialne stranke iščejo podjetja kot je vaše. Na spletu je možno najti že veliko različnih orodij za raziskavo ključnih besed.
Onsite optimizacija spletne strani
Ko veste katere so vaše ključne besede, lahko začnete delati na vaši onsite optimizaciji. Določili ste najprimernejše ključne besede za vsako stran vaše spletne strani, sedaj jih primerjajte obseg iskanja glede na konkurenco. Potem je čas, da začnete oblikovati svojo vsebino okoli teh ključnih besed. Kvalitetna vsebina je ključnega pomena za dobro onsite optimizacijo. Vsebina mora biti napisana tako, da dobi uporabnik prave informacije, ki jih išče. Vsebine ne kopirajte iz drugih spletnih strani! Napišite jo sami, saj le vi veste kaj je zares pomembno pri izdelkih oz. storitvah, ki jih ponujate.
Prepričati se morate, da ključne besede pravilno uporabljate v celotni vsebini na vaši spletni strani. Pomembna je tudi pravilna uporaba teh ključnih besed pri:
- Meta tag-e (Vpišemo jih za ključne besede, opise strani, …)
- Title tag-e (Pravilno poimenujemo naslove strani in podstrani, kar je zelo pomembno!)
- Razmerja ključnih besed v tekstih na strani (Izračunamo pravo razmerje)
- URL naslove (Vključimo ključne besede, jih skrajšamo, dekanoniziramo, …)
- H1 in H2 naslove
- Notranje in zunanje povezave
- Slike in grafične elemente
- HTML kodo
Onsite optimizacija je končana
Ko je Onsite optimizacija spletne strani zaključena, lahko zelo malo naredimo za nadaljnjo optimizacijo spletne strani. Počakati je treba, da spletni iskalniki indeksirajo vašo spletno stran. Priporočamo še zemljevid spletne strani in da zahtevate prednostno indeksiranje Googla. Ponovno indeksiranje spletne strani lahko traja tudi do 3 mesece.
Eden od načinov za kar še lahko naredite za izboljšanje uvrstitve na spletnih iskalnikih je dodajanje nove vsebine na vašo spletno stran. Zato je pomembno, da ima spletna stran blog. Vsakič, ko objavite novo objavo na vašem blogu, svoji spletni strani dodate novo stran, ki jo je mogoče indeksirati in iskati. Pisanje bloga zelo priporočam, da bo onsite optimizacija čimbolj uspešna.
Na koncu še nasvet za dobro onsite optimizacijo spletne strani:
Prvi korak za dobro onsite optimizacijo je raziskovanje ključnih besed. Prepričajte se, da uporabljate prave ključne besede, da dosežete pravo ciljno publiko. Nato si oglejte strukturo vaše spletne strani. Ali imate vsebino napisano okoli svojih glavnih ciljnih ključnih besed? Ali ste uporabili prave oznake in opise? Če ne, ne skrbite … še vedno lahko uredite to zdaj. Če pa ne veste kako, nas lahko kontaktirate.
Napisal: Primož Vrabič