Katere ključne besede so prave za vašo spletno stran?
Analiza in prava izbira za boljše rezultate v spletnih iskalnikih.
so bistvo dobre optimizacije spletne strani.
Za opis izdelka ali dejavnosti se uporabljajo ključne besede ali besedne zveze. V spletnih iskalnikih kot je Google, ki je najbolj pogosto uporabljen v Sloveniji, se pojavljajo kot iskalni pojmi.
Zato je pravilna izbira ključnih besed zelo pomembna, saj si lahko z nepravilno izbiro naredimo več škode kot koristi, ker vaše spletne strani ne bo nihče obiskal. Dobra optimizacija spletnih strani je odvisna od dobre izbire ključnih besed.
Za dobre uvrstitve na spletnih iskalnikih, je pomembno, da jih le-ta tudi razume. Tako lahko iskalnik poveže vsebino z ključno besedo ali frazo.
Zato je treba izbrati pravilne ključne besede in sicer takšne, ki jih uporabniki iščejo na spletu. Nesmiselno je uporabljati besede, ki jih nihče ne išče. Katere ključne besede pa vtipkajo uporabniki pa ugotovimo z analizo.
Optimizacija spletnih strani ali pa izdelava spletnih strani je brez analize ključnih besed stran vržen denar. Ugotoviti je treba katere ključne besede ciljajo na določeno vsebino. Če je vsebina primerna večjim trendom iskanja, pomeni, da si bomo v krogu iskalcev na spletu vzeli večji delež. Tako analiza ključnih besed pripomore besedilom k višjim uvrstitvam v spletnem iskalniku in pa je tudi v pomoč pri pripravi nove vsebine, da bi pritegnili še več obiskovalcev.
© Primoss | Splošni pogoji | Politika zasebnosti | Spletni piškotki