Ni podjetja, ki si dnevno ne bi želelo pridobiti novih kontaktov. Več kot imamo kontaktov, večja je možnost za nakup naših izdelkov ali storitev. Po srečnem naključju ali pa s premišljenim oglasom je potencialni kupec prišel na vašo pristajalno spletno stran. Kaj pa sedaj?
Na vašo spletno stran je prišel nekdo, ki ga nekaj zanima v zvezi z vašim poslom. Takšnemu potencialnemu kupcu se treba posvetiti. Tudi, če ne bo v temu trenutku nič kupil, pa moramo od njega pridobiti njegov kontakt. Tako si povečamo možnost, da bo kasneje nekaj kupil. Seveda moramo za pridobljeni kontakt tudi nekaj ponuditi. V večini primerov so to kakšni kuponi s popusti, brezplačni katalogi ali pa brezplačno svetovanje. To pa je tudi namen pristajalne spletne strani.
Pristajalna spletna stran
Pristajalna stran ima samo en cilj in to je pridobiti podatke o obiskovalcih. Ponavadi je to ime in e-naslov. Kot sem že omenil, moramo obiskovalcu nekaj ponuditi v zameno (popust, katalog). Velika večina obiskovalcev opravi nakup šele po 4-6 ogledu spletne strani, zato je pridobljeni kontakt veliko vreden. Pristajalna spletna stran je zelo uspešna zato, ker na njej ni motečih elementov, imajo pa na razpolago samo dve možnosti. Da jo zapustijo ali pa dajo svoj kontakt.
V kolikor bo uporabnik iz oglasa usmerjen direktno na produktno stran, je možnost nakupa zelo majhna, statistike pravijo, da nekje med 1-3%. Lahko pa jim ponudite nekaj v vrednosti za vpis njihove e-pošte, pa s tem pridobite tudi do 50% več e-naslovov. Te e-naslove boste lahko kasneje uporabili pri izgradnji zaupanja, ko bodo v fazi nakupa ali ko jih boste prepričali, da se bodo odločili za vaš izdelek ali storitev. S tem boste možnost prodaje veliko bolj povečali.
Tudi vaše podjetje ne uporablja pristajalne strani?
Pristajalna stran je orodje s katerim naše uporabnike preusmerimo z enim klikom kamor mi želimo. Ponavadi pristajalne strani nimajo navigacije, ampak lahko tudi improvizirate. Vsebina na vaši pristajalni spletni strani naj bo čim bolj povezana z vsebino oglasa in naj bo čim manj možnosti za klikanje na druge povezave. Vse klike na pristajalni strani lahko izmerite in če je teh preveč, je tudi delo za vas oteženo.
Kakšna je dobra pristajalna stran? Nasveti za dobro pristajalno stran:
Zakaj izbrati vas?
Povejte kaj ponujate in katero težavo boste s tem kupcu rešili. Ne pozabite napisati prednosti zakaj ste boljši od konkurence.
Kaj boste ponudili v zameno za vpisani e-naslov?
Kontaktni podatki so za nas zelo pomebni, zato je treba kupca prepričati, da pusti svoj e-naslov.
Merite in načrtujte
Pristajalne strani vam omogočajo merjenje in načrtovanje, zato lahko preverite različne vrste podatkov. Kaj izboljšati, kaj dodati, …
Zbiranje podatkov
Ker se vsem vedno kam mudi, naj obrazci ne bodo predolgi z vpisovanjem različnih podatkov. Naj vpišejo samo to kar potrebujete, npr. e-naslov. Ostale podatke še vedno lahko pridobite kasneje.
Izjave zadovoljnih kupcev!
Tudi sam preberem izjave kupcev in s me velikokrat prepričajo v nakup. Raje kupujemo nekaj je nekdo že uporabljal in je z nami delil svojo izkušnjo.
Pomembno: To kar ponujate v oglasu, tudi dostavite kupcu, ki se bo odločil za vas. Kajti, če boste izpolnili pričakovanja kupcev ste na dobri poti do uspeha.
Napisal: Primož Vrabič