Izdelava spletnih strani se kdaj pa kdaj konča tudi tako, da so naročniki zelo zadovoljni in jim je všeč, ampak izdelovalcem pač ne. Pomembno je, da je naročnik zadovoljen, izdelovalci pa morajo upoštevati njihove želje. Tako je prav! Res? Pa je všeč tudi obiskovalcem spletne strani, vašim potencialnim strankam? Spletna stran je namenjena predvsem slednjim in obiskovalci spletne strani morajo biti zadovoljni s končnim izdelkom.
Izdelava spletnih strani v skladu s trendi
Jasno je, da se trendi pri izdelavi spletnih strani spreminjajo. Še vedno pa ostajajo nekatera pravila dobrih praks, ki so jih obiskovalci spletnih strani navajeni, kot npr. logotip je levo ali na sredini zgoraj, kontakt desno zgoraj in še desno spodaj, … Razumem, da si želimo biti drugačni od konkurence, ampak ne na takšen način, da bi spreminjali takšne postavitve.
Pomembno je, da obiskovalci vaše spletne strani razumejo kaj vsebuje vaša ponudba, kaj želite od njih in kako pridejo do informacij, ki jih iščejo. Skrivanje kontaktnih podatkov in gumbov za povpraševanje ne bo pripomoglo k boljši prodaji, ker niste vsiljivi. Ravno nasprotno, biti morajo vidni na spletni strani, da lahko obiskovalec spletne strani stopi v kontakt z vami. V kolikor ne bodo našli, bodo spletno stran zapustili. Tega pa si ne želite? Uspešna spletna stran je izdelana tako, da upošteva pravila dobre prakse in hkrati trende na spletu.
Sodelovanje različnih strokovnjakov pri izdelavi
Izdalava spletnih strani, ki bodo kvalitetno izdelane in na koncu tudi uspešne je povezana z različnimi ljudmi. Oblikovalcem, programerjem in še s kom, ki pozna marketing. Vsak pozna svoje področje in je na njem strokovnjak, zato lahko svetuje, ko imamo “nore” ideje o barvnih kombinacijah, programer bo našel najbolj optimalno rešitev za hitro in kvalitetno delovanje spletne strani, strokovnjak iz marketinga pa bo vse skupaj še dodelal z marketinškimi triki, ki pritegnejo k prodaji na spletni strani.
Verjamem, da se kakšnemu naročniku zdijo predlogi kdaj tudi neumni, vendar vemo kako spletne strani delujejo v praksi in so te rešitve boljše na dolgi rok. Izdelali smo že spletno stran kot je želel naročnik in ni upošteval naših nasvetov, čez nekaj mesecev pa smo vse popravljali na način kot smo ga že prej predlagali.
Pred izdelavo spletne strani razmišljajte kot kupec
Kot sem že na začetku omenil, spletna stran je namenjena vašim potencialnim kupcem in ne vam, pa naj se sliši še tako noro. Izdelava spletnih strani mora biti takšna, da je spletna stran na koncu privlačna in uporabna za obiskovalce. Naročniki izdelave spletne strani nanjo gledate drugače kot obiskovalci in jo tudi pregledate ter preklikate drugače, ko iščete kaj na njej.
Zato se vedno postavite v vlogo povprečnega obiskovalca spletne strani. Kaj išče, kako bo našel to? Bo dobil vse iskane informacije? Verjamem, da ni enostavno, vendar vseeno je treba poskusiti in mogoče dobite idejo za izboljšanje. Vse se da popraviti in izboljšati.
Kdo so obiskovalci vaše spletne strani?
Na prvo mesto je treba postaviti tistega, ki bo spletno stran uporabljal. Nikakor se ne gre za to kdo ima prav in kdo ne ter čigava ideja bo obveljala. Vaše potencilne stranke je treba poznati, so to mladi, starejši? Prav tako je je treba imeti določen cilj, ki ga želite doseči s spletno stranjo. Je to prodaja, pridobivanje kontaktov ali pa narediti blagovno znamko še bolj prepoznavno.
Zato je vedno dobro tudi prisluhniti izdelovalcem, ki so izdelali že veliko število spletnih strani, ker imajo zaradi tega nekaj izkušenj in znanj na tem področju. Drugače pa se pripravite na dolgotrajno odkrivanje zakaj na vaši spletni strani ni obiskovalcev, zakaj ne deluje kot bi morala …
Ne skrbite, za vse težave se najde tudi prava rešitev! Zaupajte nam vašo težavo, ste le KLIK stran.
Napisal: Primož Vrabič