Verjetno se vam je že zgodilo, da ste brskali po spletu in naleteli na spletno stran, kjer vas je kaj takoj odvrnilo in ste to spletno stran v istem trenutku zapustili, pa čeprav je bila vsebina zanimiva. Naj se to ne dogaja na vaši spletni strani. Nekaj nasvetov kaj odvrača kupce iz spletnih strani in naj se takšne napake ne pojavljajo na vaši spletni strani.
Spletna stran je v izdelavi, kmalu …
Ko kliknemo na povezavo in nas poveže na podstran, tam pa nas čaka napis ”v izdelavi, kmalu …”, ugotovimo, da spletna stran še ni narejena do konca in verjetno ne boste prejeli vseh informacij, ki jih iščete. Boljše, da ni nobene povezave, dokler nimamo podstrani do konca izdelane, kot pa navedeni napis. Napaka, ki je ne smete imeti na vaši spletni strani, saj izgubljate stranke.
Error: 404 – Prispevek ni bil najden
Velikokrat se zgodi, da na spletni strani ne obstaja podstran. Ta stran ne obstaja, saj je povezava do strani napačna ali pa ni prispevka. Kupcu damo vedeti, da ne vemo kaj se dogaja na naši spletni strani in ne bo mogel dobiti želenih informacij, kar pomeni, da bo zapustil spletno stran in šel iskati kar bi lahko kupil pri vas k konkurenci. Preverite, če vse povezave na spletni delujejo!
Izogibajte se flash-a
Še nekaj let nazaj so spletne strani izdelane v flash-u veljale za lepe in dobre. Žal temu ni več tako, ker jih spletni iskalniki, kot je Google in podobni, ne marajo. To pomeni slabše pozicije med iskalnimi zadetki, česar pa si ne želimo. Prav tako si strani v flash-u ne moremo več ogledati na sodobnih telefonih in tablicah. Vemo pa, da te naprave za brskanje po spletu uporablja vedno več ljudi.
Na vaši spletni strani je v ozadju glasba
Zelo moteče, sploh če iščete po celi strani gumb kako jo utišati in tega gumba ni nikjer. Še bolj moteče je, če so v prostoru še drugi ljudje, ki jih tudi moti glasba iz vaše spletne strani. Glasbe na spletni strani ne potrebujete, razen če se ukvarjate z glasbo in se tako promovira vaše delo. Pa še to naj izbere uporabnik sam z gumbom …
Besedilo je v različnih barvah
S problemom se srečujem tudi sam, ko strankam naredim spletno stran in si jo potem lahko sami urejajo. Čez čas je vse pisano, različne velikosti, različne pisave in povrh vsega še različne barve, kot bi prišli v mavrično deželo. Niso vsi takšni, se pa tudi najdejo. Spletna stran je ogledalo vašega podjetja, naj bo primerno estetična. Čeprav mislimo, da bomo z različnimi pisavami bralca pritegnili, ga samo zmedemo in na koncu ne najde tega kar je želel in zapusti spletno stran.
Napisal: Primož Vrabič