Odločili ste se, da želite svoje izdelke ali storitve prodajati na spletu. Prvi korak do tega je izdelava spletne strani. Da bi bila spletna stran čim bolj uspešna in bi z njo prodali čim več, morate upoštevati določena pravila spletnih iskalnikov. Kaj vam koristi spletna stran, če je ne bo nihče obiskal?
Izdelava spletne strani je začetek v uspešno zgodbo na spletu, kjer lahko naredite dobro ali pa napačno poslovno potezo. Ni vsako podjetje, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani, tudi usposobljeno za določene marketinške nasvete. Mogoče vam bodo postavili odlično grafično zasnovo, ampak je potrebno upoštevati še tudi druge dejavnike. Predvsem je problem v tem, da je lahko še tako lepa spletna stran neobiskana in pa tudi slabo uvrščena.
Izdelana spletna stran naj bo optimizirana
Veliko podjetij pri izdelavi spletna strani ne upošteva smernic optimizacije spletnih strani. Zakaj jih ne upoštevajo? Ker želijo na hitro zaslužiti in se jim ne da s tem ukvarjati, ali pa enostavno ne vedo kako se tega lotiti. Na žalost je vse to samo minus za vaše podjetje, kajti slaba optimizacija spletne strani oz. neupoštevanje smernic le-te, je tudi slabše rangiranje vaše spletne strani v iskalnikih.
Ko brskate po spletu in vpišete v iskalnik določene ključne besede, do katere strani še pogledate zadetke? Prve, mogoče še druge, redki še do tretje … Sam pogledam prvo stran, redko še drugo … Če vaše spletne strani ni tukaj, je zelo majhna možnost, da jo bo kdo obiskal. Zato je potrebno upoštevati vse smernice pri sami izdelavi.
Spletna stran mora biti vidna
Namen vaše spletne strani je reklama vašega podjetja in reklama mora biti vidna. V nasprotnem primeru je vseeno ali imate spletno stran, če je nihče ne vidi. To je kot bi sredi gozda pustili 10.000 letakov in bi upali, da bodo ljudje navdušeni. Morda bi bili navdušeni nad vašo marketinško potezo, ampak jo morajo najprej videti. To pa je namen res uspešne izdelave spletne strani.
Napisal: Primož Vrabič