Nekaj sredstev vsak mesec namenite izvajanju marketinga, vendar vaši rezultati niso takšni kot ste pričakovali. Vaš zaposleni, ki se s tem ukvarja, se trudi in išče vsak mesec nove rešitve. Ima dovolj znanja, dovolj časa in volje za to delo? Ste razmišljali o zunanjem izvajalcu marketinga? Preverite zakaj je lahko to prednost za vas!
Zunanje izvajanje e-marketinga
E-Marketing outsourcing ali po slovensko zunanje izvajanje e-marketinga, je najem podjetja oz. agencije, ki bo za vas izvajala vse ali pa le nekatere marketinške aktivnosti. Takšen način marketinga je priporočljiv za podjetja, ki sama ne ne znajo ali niso sposobna voditi marketinga, želijo povečati učinkovitost in s tem zmanjšati stroške marketinga.
Z najemom agencije za e-marketing imate svoj oddelek za marketing, ki ga lahko uporabite takrat, ko ga potrebujete. Seveda pa imate še vedno nadzor nad potekanjem aktivnosti, odločanje in stroški.
Je vaše podjetje primerno za zunanje izvajanje e-marketinga?
V kolikor imate naslednje težave, je vaše podjetje primerno za zunanje vodenje marketinga:
- Ne dovolj dobri ali pa slabi poslovni rezultati
- Nizka finančna sredstva za vodenje marketinga
- Neusposobljenost zaposlenih za uspešno izvajanje marketinga
- Zaradi drugega dela ne najdete časa za delo v marketingu
Če imate premalo denarja za zaposlitev nekoga, ki obvlada marketing, imate premalo znanja, premalo časa, potem je najem agencije za pravilna odločitev.
Prednosti, ki jim imate pri najemu zunanjega izvajanja marketinga
Stroški so nižji
- Zaposlen strokovnjak ali marketinški oddelek v podjetju je dražji, kot če najamete agencijo za marketing
- Nimate stroškov plač zaposlenih, dopustov, bolniških. Plačate pa le za delo, ki je bilo opravljeno.
- Obseg oglaševanja in cene lahko prilagodite vašemu proračunu.
Izvedba marketinga je kvalitetna
- Pri agenciji je za izvajenje marketinga zaposlenih več strokovnjakov, ki opravljajo delo.
- Delo je opravljeno hitreje, vi pa se lahko ukvarjate z delom, ki ga obvladate.
Znanje in izkušnje
- Zaposleni v agenciji za marketing se izobražujejo na temu področju in imajo potrebna znanja za izvajanje.
- V agenciji vedo katero vrsto oglaševanja uporabiti, da bodo vaše marketinške aktivnosti dosegle pravi učinek.
Prilagodljivost
- Agencijo za marketing lahko najamete za izvajanje posamezne storitve, ali pa za izvajanje vseh marketinških aktivnosti.
- Z agencijo lahko kadarkoli prenehate sodelovati, zmanjšate obseg aktivnosti in jo najamete le takrat, ko jo potrebujete.
Napisal: Primož Vrabič