Izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani, ki bodo pripomogle k boljši prepoznavnosti vašega podjetja in dejavnosti.

Spletne strani so izdelane tako, da so prilagodljive in s tem vidne na vseh mobilnih napravah.

Vašo spletno stran boste lahko urejali samostojno, s pomočjo spletnega urejevalnika.

Ko nas potrebujete smo vam vedno na voljo za informacije in pomoč.

Povpraševanje

Kako uspešni ste pri pošiljanju e-novic?

Vsak dan prejmem na svoj e-naslov vsaj eno e-novico. Verjetno jo tudi vi, še bolj verjetno pa jih tudi vi pošiljate drugim. Izmerite uspešnost poslanih e-novic in se pravilno odločajte kako lahko izboljšate svojo marketinško strategijo. V nadaljevanju sem vam napisal nekaj parametrov, ki jih je priporočljivo meriti pri pošiljanju e-novic. 

Odprte e-novice (Open Rate)

Open rate nam pove kakšen delež je odprtih e-novic glede na dostavljene. Ta se meri v odstotkih, vrednost pa je odvisna od same privlačnosti, prepoznavnosti in relavantnosti naslova e-novice. Če prejemnik e-novice ne bo prepoznal pošiljatelja in bo videl samo "info" ali pa "prodaja", lahko vaše sporočilo spregleda ali pa ga izbriše. Naslov je ključnega pomena. Ta vpliva na to ali bo e-novico kdo pogledal ali pa ne, zato namenite nekaj pozornosti pri izbiri naslova. Naj bo privlačen in jasen saj mora vzbuditi zanimanje za vsebino. Priporočam vam, da se predstavite ime podjetja ali blagovne znamke, saj je prvi vtis pomemben. 

Kakšen je dober open rate:

Odvisno od tega kakšno e-novico pošiljamo, od tega je potem tudi odvisno koliko jih bo odprlo. E-novica, ki reklamira izdelke ima nižji open rate kot pa e-novica v kateri kaj svetujemo oz. rešujemo probleme.

  1. Vse kar je pod 10% se smatra kot zelo slabo – razmislite glede vsebine in naslovov, ki jih pošiljate
  2. Vse kar je nad 30% je zelo dobro – čestitamo, dobro vam gre!
  3. Povprečje se giblje okrog 20% – v redu, ampak lahko tudi izboljšate (točka 1)

Kliki na povezave (Click-Through Rate)

Tukaj vidimo kolikšen je delež klikov na povezave glede na prikaze e-novice. Temeljna sestavina vsake e-novice je, po mojem mnenju, klic k akciji (call to action-CTA). Ta mora prejemnika e-novice spodbuditi in motivirati ter pritegniti k sodelovanju. Uspeh končnih konverzij je odvisen prav od prepričljivosti klica k akciji. Vsebina e-novice naj rešuje težave vaših potencialnih kupcev, zato tudi skrbno izberite besede in naj bo klic k akciji dobro viden. Nič pa ni vreden, če povezave ne delajo, zato jih preverite preden pošljete e-novico. 

V praksi izgleda to tako:

  1. Število klikov na povezave je zelo odvisno od tega, kaj v e-novici promoviramo!
  2. Ločiti je potrebno “glavno” povezavo od “stranskih” povezav. Glavna je tista (ali nekaj njih), ki je predstavljena kot osrednji del e-novic.
  3. Če je število klikov na “glavno” povezavo pod 1%, je to zelo slabo.
  4. Vse kar je nad 5% je odlično.

Odjave s seznama prejemnikov

Koliko prejemnikov se je odjavilo od vaših e-novic? Zakaj so se odjavili je možnih več razlogov; od nezanimive in nerelavantne vsebine ali pa pošiljate e-novice prepogosto. V vsaki e-novici moramo omogočiti, da se prejemnik odjavi od prejemanja e-novic, če to želi. Naj vas odjavljeni od e-novic ne spravijo v slabo voljo! V kolikor jih ne zanimajo vaša sporočila je boljše, da se odjavijo in tako pošiljate samo tistim, ki jih to zanima. Tako bo tudi vaš open rate in click through rate boljši. Kar je pa tudi pomembno. Koliko odjav na e-novice je še sprejemljivih preden se moramo resno vprašati, kaj smo naredili narobe? Po naših izkušnjah je to 2% ali več.

Posredovane e-novice

Povedo nam kolikokrat je bilo e-sporočilo posredovano naprej. Svetujem vam, da vstavite povezave, ki omogočjajo, da e-sporočilo posreduje prejemnik naprej, ali pa ga deli s svojimi prijatelji in sodelavci na socialnih omrežjih, kot so; Facebook, Twitter, Instagram ali LinkedIn ter tako še povečate viralni učinek tega spletnega medija.

Dostavljivost sporočil (bounce rate)

Dostavljivost sporočil nam pove, kolikšen delež poslanih e-novic je bilo uspešno dostavljenih. Razlogov za nedostavljena sporočila je lahko več. Najbolj pogosti so zaradi tehničnih napak ali okvar, potem tudi od narobe zapisanih ali izmišljenih e-naslov, zamenjava ponudnika storitev (ISP – internet service provider), ali pa ukinitev oz. opustitev e-poštnega računa.  V kolikor e-sporočilo ni bilo dostavljeno, dobimo poročilo zakaj ni bilo dostavljeno. Ne zanemarite tega poročila, saj služi kot podlaga za kakovost seznama vaših prejemnikov. Dobra baza e-naslovov je bistvenega pomena za visoko stopnjo dostave vaših e-novic do prejemnikov.

Konverzije s pomočjo Google Analytics

Google Analytics omogoča merjenje konverzij, ki vam povedo ali je prejemnik izpolnil namen/cilj poslane e-novice. To je lahko spletni nakup, registracija prejemnika, ogled spletne strani ali izpolnjen spletni vprašalnik. Ponuja tudi primerjavo med stroški ter realizacijo donosa e-poštnega marketinga, kar brez dvoma predstavlja za podjetje enega najbolj ključnih in relevantnih statistik (ROI). 

Pridobite več nasvetov o email marketingu

Prijavite se in pošiljali vam bomo vsebino, ki ima vrednost:

  1. Izognite se pastem in napakam
  2. Pridobite koristne nasvete
  3. Ostanite na tekočem z novostnmi

 

Napisal: Primož Vrabič

Ste le klik do nove spletne strani!

Hitro, učinkovito do vaše nove spletne strani. Pokličite 070 756 630 ali pa nam pošljite povpraševanje.