Optimizacija spletnih strani je iz strani določenih lastnikov spletnih strani še vedno na stranskem tiru in so prepričani, da je to samo nepotrebno razmetavanje z denarjem, saj so rezultati vidni na dolgi rok. Vseeno pa vam priporočam, da preberete prispevek v katerem boste izvedeli nekaj prednosti optimizacije spletnih strani in zakaj je to dobra naložba.
Večji obisk na spletni strani
Optimizacija spletnih strani nam pomaga pri čim višjem razvrščanju spletne strani v spletnih iskalnikih ob iskanju določenih besed. Višje kot je razvrščena vaša spletna stran, več organskega obiska lahko pričakujete. Katere ključne besede so prave in koliko mesečnih iskanj je na določene besede, pa se da preveriti z različnimi orodji.
Uporabniška izkušnja
Uporabniki, ki najdejo in pridejo na našo spletno stran, želijo koristne informacije o izdelkih ali storitvah, ki jih ponujamo. Zato je pomembno, da je na spletni strani relevantna vsebina in tako uporabnikom nudimo zadostno količino informaciji, ki jih išče. Posledično se bo lahko zaradi tega odločil oddati povpraševanje ali pa kupiti izdelek.
Kakšen je naš poslovni model?
Cilj velike večine lastnikov spletnih strani je čimveč prodati. Bi si pa pred samo optimizacijo spletne strani morali zastaviti še kakšne druge cilje. Predvsem si je treba odgovoriti na naslednja vprašanja:
- Kaj je na naši spletni strani konverzija?
- Katere informacije želimo ponuditi uporabnikom?
- Kateri so cilji spletne strani?
Brezplačen obisk spletne strani
Optimizacija spletnih strani bo spletno stran dvignila na spletnih iskalnikih in tako pride na spletno stran vedno več brezplačnega prometa. To pomeni, da nam ni treba plačevati za oglaševanje (čeprav to še vseeno priporočam). V kolikor je bila optimizacija na ključne besede dobro narejena, se bodo besede obdržale še kar nekaj časa, ko se bo zaključili z optimizacijo. Investicija v optimizacijo se pokaže na dolgi rok, zato jih veliko prehitro obupa.
Obiskovalci spletne strani
Oglaševanje v časopisih in različnih portalih prikazuje naš oglas širokemu občinstvu. S tem, ko na optimizirane besede dobimo uporabnike, ki iščejo na točno določene ključne besede. Tako obiskovalce pripeljemo do ciljev, ki smo si jih zastavili na spletni strani.
Ne zanemarite drugih kanalov
Optimizacija spletnih strani pa ni edini kanal za pridobivanje kupcev. Do želenih rezultatov pridemo z optimizacijo najceneje na dolgi rok, je pa res, da tudi traja najdlje. Treba je tudi vedeti, da obiskovalci spletnih strani izvedejo konverzijo v povprečju šele po petem obisku. Zato je smiselno obiskovalce usmeriti tudi iz drugih kanalov in tako obiskovalca hitreje prepričamo v nakup. Ti kanali so še: Facebook, Linkedin, Google oglaševanje, portali, radio, tv, navsezadnje tudi plakati ter letaki.
Napisal: Primož Vrabič